Buna ziua,
Sunt administrator la o societate cu 2 asociati, care nu mai are activitate de mai bine de 2 ani. Pana in momentul de fata contabila a depus toate declaratiile si a intocmit evidenta contabila, insa in urma indisponibilitatii mele de a mai putea plati serviciul de contabilitate, aceasta urmeaza sa inceteze contractul de la data de 1 septembrie.
Mentionez ca societatea are datorii in valoare de aproape 3000 de ron la finante.
Ce se poate intampla in aceasta situatie? Cum ma pot trage la raspundere in calitate de administrator? Celalalt asociat poate avea probleme (acesta mai detine actiuni si la alte societati)? Am inteles ca este caz penal pentru administrator, am nevoie de mai multe detalii despre consecintele nedepunerii si neintocmirii acelor ctb. si neplata datoriilor catre finante, pentru ca momentan nu imi permit nici una, nici alta.
Va multumesc pentru interes, zi cu soare!
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.