Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua,
Sunt administrator la o societate cu 2 asociati, care nu mai are activitate de mai bine de 2 ani. Pana in momentul de fata contabila a depus toate declaratiile si a intocmit evidenta contabila, insa in urma indisponibilitatii mele de a mai putea plati serviciul de contabilitate, aceasta urmeaza sa inceteze contractul de la data de 1 septembrie.
Mentionez ca societatea are datorii in valoare de aproape 3000 de ron la finante.
Ce se poate intampla in aceasta situatie? Cum ma pot trage la raspundere in calitate de administrator? Celalalt asociat poate avea probleme (acesta mai detine actiuni si la alte societati)? Am inteles ca este caz penal pentru administrator, am nevoie de mai multe detalii despre consecintele nedepunerii si neintocmirii acelor ctb. si neplata datoriilor catre finante, pentru ca momentan nu imi permit nici una, nici alta.
Va multumesc pentru interes, zi cu soare!