avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 417 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Contencios administrativ sau ... inregistrare adrese
Discuție deschisă în Contencios administrativ sau probleme juridice cu autorităţile, contravenţii

inregistrare adrese

adresele intre compartimentele(birouri) unei institutii publice se inregistreaza ?
in conformitate cu ce lege ?
multumesc
unele persoane spun ca nu se inregistreaza ca sunt interne
Cel mai recent răspuns: Gabriela Pintea , Consilier juridic 02:54, 19 Iulie 2009
In opinia mea nu se inregistreaza, dar depinde de Norma interna privind circuitul documentelor in cadrul institutiei, care trebuie respectat. Astfel, daca nu exista o astfel de Norma, atunci faceti cum va spune seful. Daca exista, faceti cum scrie in norma. Daca nu exista si seful nu va spune dar au existat situatii in care unele documente s-au pierdut pe drum, fie intocmiti un caiet in care se inscriu adresele primite si transmise intern, in cadrul institutiei, cu data si semnatura de predare/primire, dupa caz. In acest fel, nimic nu se pierde si, in orice moment, se poate cunoaste traseul documentului si persoana la care este spre solutionare, aprobare, arhivare. ;)
Nu exista act normativ care sa reglementeze obligativitatea inregistrarii documentelor interne.

Circuitul documentelor intr-o institutie publica este stabilit, cel mai adesea, prin Regulamentul de Ordine Interna; rareori, acesta este stabilit prin Regulamentul de Organizare si Functionare.

Consilier juridic,
Gabriela Pintea

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Circuitul documentelor Eugenia Angelica Fortuna Eugenia Angelica Fortuna Buna ziua, ma poate ajuta cineva cu un circuit al documentelor la Resurse Umane? Unde trebuie sa apara el, deoarece noi nu avem prevazut asa ceva. Orice ... (vezi toată discuția)
Achizitiile publice si caietul de sarcini - cine intocmeste si semneaza caietul de sarcini? elenaelisa elenaelisa In cadrul unei autoritati contractante cine trebuie sa intocmesca si sa semneze caietul de sarcini? In HG 925/2006 este prevăzut ca directia de specialitate ... (vezi toată discuția)
Regulament privind circuitul actelor intr-o institutie publica. KINGA123 KINGA123 Ma poate cineva lamuri ce temei legal prevede necesitatea existentei unui regulament de circuit al actelor la o institutie publica? Acest regulament se face ... (vezi toată discuția)