Ma poate cineva lamuri ce temei legal prevede necesitatea existentei unui regulament de circuit al actelor la o institutie publica? Acest regulament se face prin dispozitie a primarului(nu este inclus in ROI-si se solicita separat)?
Eventual aveti si un model?
Buna ziua !
Trebuie sa recunosc faptul ca in 23 de ani de activitate, din care peste 10 in administratia publica, nu am auzit de asa ceva. Trebuie sa existe un regulament de ordine interioara care poate prevede si asa ceva in limita respectarii legislatiei referitoare la documente( legea 544 din2001, legea 82 din 1991, hotararea nr. 585 din 13 iunie 2002 , etc.).
Imi permit un comentariu malitios : mare este gradina Domnului:stunned: si multora li se potriveste ca motto :" capul sec mă ţine- n viaţă si plutesc la suprafaţă".:magic:
Model la ce ? La circuitul actelor intr- o institutie? Poate o schema .=D>
Am exagerat putin , dar trebuie inteles ca exista chiar o lege a combaterii birocratiei( ce paradox!)=D>. Dati- o sefului sa o citeasca !:D
Cu stima !
In ultimii ani se pune tot mai des problema existentei unui asemenea regulament in institutiile publice. Trebuie sa stiti ca nu exista niciun act normativ care sa reglementeze existenta acestuia. Fiecare institutie publica si-l prevede in ROI sau in ROF (foarte putine institutii au un asemenea regulament).