avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1662 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Paşapoarte, cărţi de ... De unde se pot obtine acte, copii din anii 1949-1954: ...
Discuție deschisă în Paşapoarte, cărţi de identitate, acte de stare civilă - formalităţi, obţinere, probleme

De unde se pot obtine acte, copii din anii 1949-1954: Certificat nastere-Cert. Casatorie

Buna ziua am o intrebare : De unde se pot obtine acte,documenta ,copii conform cu originalul, :
1). Certificat nastere anii 1948
2).Certificat de casatorie anii 1948 - 1954
3). Ceritificat deces anii 1951 - 1955.
Dintr-o comuna din judetul Ialomita- ce documente imi trebuie pentru a intra in posesia acesto acte ?
Cu stima,
Cel mai recent răspuns: Justitiarul711 , utilizator 18:35, 8 Septembrie 2015
HG nr 64/2011
Art. 19.

(1)
Registrul de stare civila -exemplarul II se inainteaza structurii de stare civila din cadrul
S.P.C.J.E.P./D.G.E.P.M.-D.S.C., in termen de 30 de zile de la data cand toate filele din registru au fost completate.
(2)
Termenul de pastrare a documentelor care au stat la baza inregistrarii actelor si faptelor de stare civila, precum si la inscrierea mentiunilor ulterioare este de 50 de ani de la crearea lor; la expirarea termenului de pastrare, acestea pot fi scoase din evidenta arhivei, prin selectionare, cu aprobarea directiilor judetene/Directiei Municipiului Bucuresti ale/a Arhivelor Nationale, conform prevederilor art. 11 din Legea nr. 16/1996, cu modificarile si completarile ulterioare.
(3)
La inceputul anului calendaristic, documentele primare din anul care s-a incheiat se ordoneaza pe dosare, cusute, sigilate, numerotate, dupa care se arhiveaza.
Art. 20.-Inscrisurile care au stat la baza intocmirii actelor de stare civila, in original sau fotocopie, pot fi trimise, la cererea scrisa, D.E.P.A.B.D., S.P.C.L.E.P./S.P.C.J.E.P., instantelor judecatoresti, parchetelor sau politiei; inscrisurile originale se restituie pana la data stabilita in adresa de solicitare.
Art. 21.-Registrele de stare civila se predau la Directia Municipiului Bucuresti/directiile judetene a/ale Arhivelor Nationale, dupa 100 de ani de la crearea/intocmirea acestora, in conformitate cu prevederile Legii nr. 16/1996, cu modificarile si completarile ulterioare

Este viorba despre documentele aceleiasi persoane ?
Faceti cerere oficiala la ultimul domiciliu al definctului sau in localitatea unde a fost inregistrat decesul
Daca este vorba despre documentele aceleiasi persoane,la dosarul pentru eliberare certificat de deces ,trebuie sa existe documente de nastere,de casatorie
La certificatul de nastere are dreptul doar titularul, la cel de casatorie ambii soti, iar la cel de deces mostenitorii. Puteti depune cererea direct la starea civila de la locul de inregistrare ori la cel de la locul dvs. de domiciliu. Documentele necesare:actul dvs. de identitate, dovada calitatii dvs. si 1 timbru de 2 lei. Dupa caz amenda este cuprinsa intre 100 - 200 lei.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Succesiune, lipsa sentinta divort si certificat de deces gelone gelone vreau sa fac sucesiunea si imi trebuie pentru notariat certificatul de deces al mamei mele dar ea a divortat de tatal meu intre anii 1948-1950 si a murit in ... (vezi toată discuția)
Obtinere certificat deces FLAVIA VLAD FLAVIA VLAD acum 20 ani m-am despartit de fosta sotie. nu si legal. certificatul de casatorie a ramas la ea. nu am mai avut nici o legatura cu ea. in toti acesti ani nu ... (vezi toată discuția)
Am cumpărat o casă cu două sarcini (uzufruct viager și drept de abitație) pentru două persoane, ambele în prezent decedate. pot fi radiate din cf? Stoflea Stoflea Buna ziua. Am cumparat in Rasinari, jud Sibiu, o casa cu doua sarcini: -uzufruct viager pentru o persoana decedata in 1955 -drept de locuire pentru fiul ... (vezi toată discuția)