Sambata 26.09.2915 am scos o suma mica de pe card si am constatat ca avansul se incarcase in cont ...In aceeasi zi dupa amiaza avand nevoie de bani pentru a plati ceva ...am accesat din nou bancomatul de data asta pentru o suma mai mare...Acesta mi-a afisat ca operatia nu poate fi efectuata si ca sa revin peste cateva momente...A doua oara la fel...Asta insemna ca bancomatul nu avea bani...Am revenit luni de dimineata cand am reusit sa scot banii ...ca sa constat ca inafara de suma scoasa in acel moment aparea scazuta din cont si suma accesata sambata dar care bancomatul nu mi-o livrase...Am fost la banca unde mi s-a spus sa fac o cerere in care sa relatez ceea ce se intamplase ...si sa astept un telefon de la ei... Care sunt caile juridice pe care le pot urma in cazul in care raspunsul bancii ar fi negativ si nu-mi pot recupera banii...?
lipseste suma pe care am vrut s-o scot si bancomatul mi-a afisat ca nu poate efectua operatia si sa revin peste cateva momente ...Am revenit si am primit acelasi mesaj...apoi n-am mai incercat...
in cazul acesta faceti o sesizare la banca emitenta a cardului , dar si la banca care administreaza ATM-ul .
se va rezolva situatia , am patit-o si eu de cateva ori .
Sesizarea e facuta....Mi-au zis ca fac verificari...Pana acum nu mi s-a intamplat asa ceva de-aceea sunt putin ingrijorat ca asi putea pierde banii respectivi ...o suma care reprezinta munca mea pe doua saptamani...
n-aveti de ce sa va ingrijorati . va dati seama ca se cerceteza problema , si mai mult , cauta si defectul ca pe viitor sa nu se mai intample . pe mine m-au contactat dupa 4-5 zile...
Probleme cu banca
mireair
Buna ziua
Am o nelamurire legata de o problema recenta cu o banca din Bucuresti si orice sfat este binevenit.
Pe scurt - am incercat sa extrag bani de la ... (vezi toată discuția)