Buna seara,
Sunt acuzat de o matusa ca i-as fi furat pensia ,lucru total neadevarate,aceasta prima oara s-a plans tuturor vecinilor de pe strada ca "a patit o mare nenorocire,nepotul meu mi-a furat pensia."
De la inceputul saptamanii imi tot zicea sa ii restitui banii,pe care ma acuza ca i-am furat;datorita faptului ca imi aduce atingere onoarei si demnitatii am decis sa o dau in judecata pentru a solicita daune morale si sa recunoasca faptul ca informatiile pe care le-a spus despre mine sunt false.
In seara aceasta m-am oprit la politie sa intreb ce pot face pentru a fi trasa la raspundere,stiu ca nu mai sunt prevazute in Noul Cod Penal infractiunile de insulta si calomnie.
Discutand cu comandantul sectiei de politie referitor la cazul pe care il voi descrie mai jos,acesta m-a intrebat cu ce ma ocup,i-am spus ca sunt student la Drept si am mai stat sa discut cu el diverse spete.La un momentdat ne trezim in birou cu ofiterul de serviciu,care tinea in mana plangerea matusii mele impotriva mea.
Aceasta era doar o plangere si scria ca doreste doar ca Politia sa ma avertizeze sa o las in pace(probabil a aflat ca doresc sa ii intentez un proces).
Am iesit din biroul comandantului pentru a o audia pe matusa mea si am asteptat afara pentru a da si eu o declaratie.Cand am fost chemat sa dau declaratia comandantul m-a intrebat daca o cunosc,raspunsul meu fiind afirmativ si acuzatiile ce mi se aduc.Atunci ea a intervenit si a zis ca isi retrage plangerea daca ii restitui 600 lei("pensia-care i-am furat-o") si bijuteriile-care la fel ma acuza ca le-am luat.
De fata cu comandatul,ofiterul de serviciu si ea,am confirmat ca am inteles acuzatiile care mi se aduc si am spus ca nu am ce sa restitui fiind nevinovat.
In declaratia data de mine am expus ultima vizita care i-am facut-o saptamna trecuta 24.09,cand la insistentele ei m-am dus cu fratele meu sa o ajutam sa culeaga via din curte,acolo mai era un baiat chemat tot de ea,care culesese via.