Buna ziua ! lucrez ca bucatar calificat la o gradinita de stat si de mai bine de 2 ani sunt in conflict de munca cu conducerea care m-a tot hartuit sa ma dea afara .Anul trecut am deschis 2 procese, unul pentru o sanctiune disciplinara si unul pentru scaderea calificativului anual ,procese inca pe rol. Anul acesta au venit cu un act aditional la CIM pe care am refuzat sa-l semnez si l-am contestat .Conducerea a introdus sarcinile din acest document si in ROI inainte de a sti daca le accept si au inceput hartuirea mea ca nu respect sarcinile date ,programul schimbat din actul aditional contestat ,ROI, in urma carora m-au cercetat disciplinar si mi-au desfacut discplinar CIM pe motive false ca vorbesc vulgar si am o atitudine recalcitranta ,ca nu ma subordonez conducerii ,ca ma sustrag de la indeplinirea sarcinilor de serviciu ,in total 10 motive ,8 din ele fiind legate practic de sarcinile din actul aditional contestat. Am sesizat de nenumarate ori conducerea in scris, asupra a zeci de nereguli din unitate ,cele mai multe legate de indeplinirea defectuoasa a sarcinilor de serviciu a magazionerei care-mi este si sef ierarhic si de care activitatea mea este legata si am cerut respectarea legii si a normelor sanitare Aceasta a facut si ea foarte multe sesizari mincinoase ,impreuna cu alti angajati care de frica sa nu fie dati si ei afara ,au semnat acele hartii in urma carora am fost si data afara.
Va rog sa-mi spuneti ce sanse am la proces in fata minciunilor din hartiile lor ? se va lua in calcul ca in fapt toate sunt legate de acel act aditional contestat si pe care am refuzat sa-l execut ?va multumesc frumos