avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1575 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... Conditii deosebite de munca, spor neacordat
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

Conditii deosebite de munca, spor neacordat

Buna ziua !
Apelez la forumul dv in speranta ca puteti sa ma ajutati legat de problema mea .Am sa incerc sa expun cat mai pe scurt si la obiect.
Sunt de profesie inginer sudor si am lucrat timp de 13 ani ( perioada 2002 -2015 ) la o firma in cadrul unui laborator de control nedistructiv cu radiatii ionizante X .
Mentionez ca, conform documentatiei transmise in fiecare an la CNCAN si in conformitate cu art.3 din Hotararea Guvernului nr.246/2007 la locurile de munca ale personalului expus profesional din cadrul laboratorului s-a avizat incadrarea in conditii deosebite.
In acelasi timp in Monitorul Oficial al Romaniei ,partea I,nr.169 / 9.III.2007,art 8 ,este specificat ca nominalizarea salariatiilor care isi desfasoara activitatea in locurile de munca in conditii deosebite se face de catre angajator , impreuna cu sindicatele .
In contractul colectiv de munca al firmei ,de asemenea este stipulat ca numai operatorii RX au dreptul la conditii deosebite.
Echipa cu care colaboram formata din 5 operatori ( ei lucrau si noaptea si aveau si munca de teren ) au beneficiat pe toata perioada de conditii deosebite,iar eu ptr ca eram personal tesa nu mi s-a acordat acest drept.
Acum vin cu intrebarea :daca dau in judecata firma ,am sanse sa imi obtin dreptul de conditii deosebite ,pentru perioada in care am lucrat in acest mediul de radiatii ?
Mai mentionez faptul ca, momentan sunt somer ptr ca s-au facut disponibilizari in cadrul firmei.
Pana la pensia de drept mai am 4 ani .
Va multumesc si astept o indrumare din partea dumneavoastra.
Cel mai recent răspuns: otilia58 , utilizator 15:21, 27 Octombrie 2015
otilia58 a scris: