avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 118 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... Cum pot obține în prezent schimbarea grupei de ...
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

Cum pot obține în prezent schimbarea grupei de muncă?

Sunt asistent medical si lucrez intr-un cabinet dotat cu instalație radiologica de gradul 3( grupa a-III-a de risc radiologic conform CNCAN) pentru care primesc spor de condiții deosebit de periculoase , dar nu am grupa de muncă schimbată. Exista vreo solutie legală prin care pot obliga unitatea de muncă sa schimbe grupa???
Cel mai recent răspuns: Chioseaua , utilizator 22:12, 26 Aprilie 2018
Nu exista nicio solutie de a obliga pe cineva sa faca ceva.

Nominalizarea personalului care beneficiază de spor pe locuri de muncă, categoriile de personal, mărimea concretă a sporului, precum și condițiile de acordare se stabilesc de ordonatorul de credite, cu consultarea sindicatelor reprezentative la nivel de unitate/sindicatelor afiliate la o federație reprezentativă pe grup de unități/sector sau, după caz, a reprezentanților salariaților, în limita prevederilor din Regulamentul-cadru.
Ultima modificare: Miercuri, 25 Aprilie 2018
Cornel Vasile, Consilier juridic
Schimbarea grupei de muncă ma intereseaza nu incadrarea sau sporurile!
Scuze ... era pentru altcineva raspunsul.

Nominalizarea persoanelor care se încadrează în conditii deosebite/speciale se face de către conducerea unităților împreună cu sindicatele din unități, ținîndu-se seama de condițiile deosebite de muncă concrete în care își desfășoară activitatea persoanele respective.

Schimbarea incadrarii o poate face numai angajatorul dvs... iar in caz contrar probabil numai printr-o actiune in instanta.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util