avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 892 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Preluat de alta firma in timpul concediului medical
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Preluat de alta firma in timpul concediului medical

Societatea unde lucrez,o preea o alta firma .Eu sunt in concediu medical (am suferit un AVC ) .Am inteles ca tot personalul o sa treaca pe somaj...Eu am toata luna concediu medic ,urmeaza probabil si luna noiembrie sa primesc...Ce se intampla,poate sa ma trimita in somaj atata timp cat am CM ?
Cel mai recent răspuns: gluten , utilizator 09:04, 29 Octombrie 2015
1. Art.60 C.mun.
(1) Concedierea salariatilor nu poate fi dispusa:
a) pe durata incapacitatii temporare de munca, stabilita prin certificat medical conform legii;

...
(2) Prevederile alin. (1) nu se aplica in cazul concedierii pentru motive ce intervin ca urmare a reorganizarii judiciare, a falimentului sau a dizolvarii angajatorului, in conditiile legii.

In speta, concedierea este permisa numai pentru motive ce intervin ca urmare a reorganizarii judiciare, a falimentului sau a dizolvarii angajatorului, in conditiile legii.

2. Art. 173 C.mun.
(1) Salariaţii beneficiază de protecţia drepturilor lor în cazul în care se produce un transfer al întreprinderii, al unităţii sau al unor părţi ale acesteia către un alt angajator, potrivit legii.
(2) Drepturile şi obligaţiile cedentului, care decurg dintr-un contract sau raport de muncă existent la data transferului, vor fi transferate integral cesionarului.
(3) Transferul întreprinderii, al unităţii sau al unor părţi ale acesteia nu poate constitui motiv de concediere individuală sau colectivă a salariaţilor de către cedent ori de către cesionar.

Asadar, nu au cum sa va concedieze daca societatea este preluata de alta.
Multumesc!!!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură