avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 444 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Reparatii defectuase facute in service
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Reparatii defectuase facute in service

Buna ziua,am nevoie de cateva sfaturi din partea dumneavoastra pentru solutionarea unei probleme cu un service Renault.Deci am avut o reparatie la autovehiculul meu intr-un service agreat de constructorul masinii cu alte cuvinte o reprezentanta,reparatia consta in revopsirea capotei de la motor,aceasta reparatie a fost facuta defectuos iar in prima faza si-au recunoscut gresala spunand ca o vor remedia.Am fost rechemat in service dar acum inginerii si cativa alti angajati spun ca din punctul lor de vedere reparatia a fost facuta corect si respecta normele de calitate cerute de producatorul autoturismului,si mi-au spus sa astept ca imi vor spune ce decizie au luat.Atitudinea lor nu a fost nici ea una normala aproape ca m-au dat afara din service(cu un limbaj normal,elegant),si au tinut sa specifice ca au parcarea plina de masini avariate...deci au de lucru.
ce pot face eu acum ? pot sa fac o expertiza tehnica de calitate si sa ii actionez in instanta ?sa fac o plangere la protectia consumatorlui?o plangere la constructorul masinii?

Cel mai recent răspuns: petre_her , utilizator 20:03, 20 Iulie 2009
Da, e bine sa efectuati o expertiza tehnica care sa stabileasca calitatea reparatiei. Apoi, notificati reprezentanta si respectati dispozitiile prevazute de art.720-1 cod procedura civila, pentru a fi realizata invitatia la conciliere, necesara in cazul promovarii unei actiuni in instanta. In subsidiar, puteti face si o reclamatie la Protectia Consumatorului, pentru ca cei de acolo sa realizeze un control ( fiti sigur, nu sunteti numai dvs.!)
Daca dupa toate demersurile, nu ati ajuns la nici un rezultat pozitiv, atunci va ramine actionarea firmei respective in judecata.
In primul rand daca sunteti persoana fizica faceti o reclamatie la protectia consumatorului, mai apoi luati legatura cu producatorul si incercati sa primiti niste detali tehnice de la ei in ceea ce priveste aceasta reparatie....preferabil ar fi daca aveti posibilitatea sa obtineti chiar o constatare in servisul producatorului care sa ateste faptul ca respectiva reparatiei nu este conforma cu standardele producatorului . Daca obtineti aceasta dovada(expertiza) de la producator ii puteti actiona in instanta ...dar daca se va ajunge sa abtineti acesata constatare data de producator eu zic ca ei o sa aiba alta atitudine pentru ca risca sa isi piarda acreditarea producatorului.....
Va multumesc foarte mult pentru raspunsuri,am sa mai astept cateva zile sa vad ce raspuns primesc din partea reprezentantei si apoi voi vedea ce am de facut.Sincer nu stiu cata incredere sa am in cei de la protectia consumatorului dar in mod logic este primul pas,asa cum a-ti spus si voi cred ca sunt muti oameni care au astfel de probleme...pacat ca iau atitudine.
Nu stiu daca va mai conta dar am sa mai scriu in acest topic pentru ca mai multe persoane sa afle cum se solutioneaza o astfel de problema.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Reclamație anpc auto in service(garanție) repetitiv/aceeași problema djtrex djtrex Cui trebuie sa ii adresez o reclamație la ANPC in cazul unui autovehicul cumpărat dintr-o reprezentanta de nou, cu care s-a mers in service pentru aceeași ... (vezi toată discuția)
Autoturism in leasing, defect pompadur pompadur la 30 mii km, autoturismul are urmatoarele simptome: - rulez cu 50-60 km/h; in frina de motor se produc smucituri (2-3); - teava de esapament, neagra; - ... (vezi toată discuția)
Mașină defectă vândută scump de vânzător. am cumparat ieri ... Dapix Dapix Vânzătorul a susținut că mașina este perfectă, dar realitatea a dovedit că la interior era praf. Am cumparat ieri o mașină cu 2400 de EURO, am ... (vezi toată discuția)