Buna seara. Eu vreau sa infiintez un SRL. Daca am terminat Facultatea de Stiinte Economice si Administratie Publica pot sa imi tin singura contabilitatea? Pe langa aceasta diploma, mai sunt necesare efectuarea unor cursuri pentru a detine certificarea de contabil? Nu am experienta in domeniu, dar in cazul in care nu este nevoie de alta cerfificare pentru a-mi tine contabilitatea propriei societati, ma poate ajuta un contabil sa invat. Va multumesc.
La un srl va trebuie o data pe an un contabil autorizat membru ceccar doar atunci cand va intocmeste si semneaza bilantul. In rest nu trebuie sa semneze el nimic. Daca va pricepeti, va puteti tine singura contabilitatea primara si completa declaratiile.
Daca are incheiat contractul de munca pe functia de contabil la propria firma, da. Dar cum la srl, asociatul nu e obligat sa aiba incheiat un contract de munca pe propria firma ca sa mai faca ceva economii macar in primul an de functionare in care deja vor fi destule cheltuieli cu autorizatiile si altele, atunci varianta propusa initial e mai convenabila.