Am cumparat un telefon de pe un magazin online.A fost trimis in service (termenul maxim de reparatie 15 zile),timp in care nu am fost tinuta la curent cu statausul reparatiei.In ziua cand telefonul trebuia sa ajunga la mine,am sunat sa intreb care este problema.Mi-au spus ca nu au raspuns si ca in cateva ore imi vor ras[unde.
Am fost sunata dupa cateva ore ,spunandu-mi ca nu se stie cand se va repara telefonul si daca sunt de acord imi returneaza suma de bani la momentul achizitionarii in max 48 de ore.Am fost de acord cu aceasta decizie,iar dupa ce au trecut 48 de ore banii nu erau inca livrati.Am sunat din nou la dansii spunandu-mi dupa mai multe verificari ca banii se vor livra in maxim 14 zile.
Ce este de facut in acest caz?
Asteptati, nu sunt chiar multe. E posibil sa-i primiti mai repede. Sa nu va inchipuiti ca daca faceti reclamatie cei de la ANPC vor merge imediat sa verifice, au 30 de zile sa va raspunda la reclamatie.
Daca nici in a 14-a zi nu aveti banii sunati-i si spuneti-le ca le faceti reclamatie la ANPC. Cu siguranta ii veti primi in max. 2 zile.
Retur refuzat
dianalivia 28
buna ziua! Am o situatie si vreau sa ma sfatuiti cum e bine sa procedez in vederea solutionarii ei cat mai rapid.Pe data de 16.11.2018 am achizionat online un ... (vezi toată discuția)