Daca nu vreti meciuri nu intrati pe teren pana nu stiti ce se joaca pentru ca primiti :banned:
Aici este vorba despre un act aditional despre care s-a discutat la telefon, deci se aplica OUG 34/2014 care reglementeaza contractele la distanta. Daca vreti o puteti citi aici:
[ link extern ]
Nu am dat articole din ordonanta pentru ca utilizatorul deocamdata n-are nevoie, sunt convinsa ca dupa ce vor analiza convorbirea cei de la Vodafone vor renunta la idee. Daca va avea probleme in continuare, va reveni si atunci il vom sfatui aplicat, nu vorbim doar ca sa umplem paginile.
In afara de asta, omul nu a iesit din contract inca, ce sa se prelungeasca automat?!
aprox acum trei saptamani am primit un telefon de la un consultant pentru prelungirea abonamentului care va expira la sfarsitu lui decembrie.
Nu trebuie decat sa le faca notificarea de incetare a contractului acum, in noiembrie, ca sa se incadreze in cele minim 30 de zile obligatorii pentru a putea termina cu ei in decembrie.
Intelegeti ca ati gresit? Sper ca da.
Taxa de reziliere e ilegala, iar convorbirea cu primul consultant e inregistrata, deci aveti toate probele... Asa fac astia abuzuri daca nu te duci cu 30 de zile inainte sa depui cerere de inchidere a contractului. Noul contract nu e valabil pt ca nu l-ati semnat, iar un contract presupune 2 parti.
Aveam si eu un contract pe 2 ani cu Romtelecom, din 2014, cu un tabel de taxe de renuntare functie de cat a mai ramas, din 3 in 3 luni desi, din 2010, cum precizeeaza fyeratanye, aceasta clauza este abuziva.
~ final discuție ~