Buna ziua.
Va rog sa ma ajutati sa clarific situatia unui salariat detasat, si anume;
1) firma A detaseaza un salariat la firma B;
2) firma A raporteaza in Revisal detasarea, firma B nu incheie un CIM cu salariatul detasat, deci nu raporteaza nimic in Revisal;
3) firma A face decizie de detasare si o comunica firmei B;
Firma A face modificarea in Revisal pentru perioada de detasare, dar nu suspenda CIM, situatie in care cred ca este normal sa ramana pe statul de plata. Intre cele doua firme se incheie un contract comercial care sa reglementeze periaoda salariatului detasat, cu facturare lunara, etc...
In concluzie se poate spune ca firma B, nu intocmeste stat pentru salariatul detasat, achita factura lunara si cam asta este, nu ?
Va rog sa-mi spuneti daca cele scrise de mine sunt corecte sau sunt pe langa subiect...
Multumesc frumos.
Solutia aleasa de mine este folosita in practica, dar nu este ca la carte, motiv pentru care renunt si eu la ea. In concluzie procedez asa: initiez corespondenta intre firme si in baza deciziei de detasare, document in care rog sa mi se prezinte toate elementele privind salarizarea, co, altele, inregistrez salariatul in stat, il declar in d112, platesc contributiile, evident platesc salariul. Asa cum ati precizat si dvs mai sus, in revisal nu fac nicio inregistrare, in revisal inregistrarea va fi facuta de firma A.
Multumesc tutror pentru raspunsuri.
O seara buna.
Buna seara,
Decizia e un act intern al firmei si produce efecte doar pt salariat. Intre societati se incheie un acord de detasare (puteti sa-l denumiti si altfel intrucat nu e regelementat dpdv legislativ).
Detasare
marcucarolina
Buna ziua,
Care sunt pasii pe care trebuie sa-i parcurg in cazul unei detasari ?
Salariatul are dreptul la o compensatie de 50 %din salariul de baza daca ... (vezi toată discuția)