Buna ziua! referitor la topicul respectiv, voiam sa spun si experienta mea legata de aceasta situatie. Am trimis catre Garanti un mesaj online in care le-am cerut sa inchida un cont poprit pe motivul ca am depus o contestatie la executarea silita si pana nu se definitiveaza procesul in instanta nu voi mai efectua nicio tranzactie in acel cont. Ma interesa sa stiu daca un cont poprit genereaza costuri (comision de administrare etc).
Azi am primit de la Garanti o notificare de inchidere a contului si mi-au dat un termen de doua luni pentru a efectua o tranzactie, in caz contrar contul se inchide. Mi-au spus ca decizia de inchidere se ia de catre banca daca timp de 12 luni nu se efectueaza nicio tranzactie, fara insa sa faca precizarea daca pentru conturile poprite exista coditii diferite, costuri etc., deci concluzia mea e ca acel cont se inchide la cererea clientului indiferent de situatia contului din acel moment. Nu stiu daca ma lasa administratorii siteului sa incarc acea notificare, poate le foloseste si altora!
andy20221224 a scris:
Buna ziua , imi puteti trimite si mie va rog frumos notificarea pentreu a putea inchide un cont poprit?
Multumesc!