Buna. Ce trebuie sa fac?Eu sunt student si sunt disperat de acesta situatie. Cind am fost si am cumparat ceva de la magazinul din camin vanzatoarea ca rest mi-a dat o bancnota de 1 leu care era putin arsa la capat. Bancnota mie mi sa parut falsa deoarece eu imi aduc aminte ca nu tin minte sa vazut linia de securitate de la mijlocul bancnotei care trebu sa o vad.Eu am pus bancnota arsa in buzunar. Apoi tot in acesta zi eu am fost la niste prieteni si lor le trebuia sa cumpere ceva de la magazin si eu fara sa-mi dau seama la acel moment am dat sa cumpere si cu aceasta bancnota arsa putin. Ce poate sa se intimple si la ce sa ma astept in situatia asta? Eu nu am vrut si nu am avut in ghind sa dau o bancnota falsa si sa mint pe cineva.Mersi
Nu cred in bunu samaritean dar Hai sa raspund. intreabai pe prieteni tai unde au plasat bani cautai iai inapoi sa fi cu inima inpacata si ardei si gata. Daca sau plasat Mai multi banii atunci ai probleme
In ce sens probleme? Ajutati-ma va rog. A fost numai o singura bancnota de 1 leu si atit. Si prietenii au fost si au cumparat de la un magazin. Bancnota demult nu mai este la ei.
Eu nu stiam exact daca este falsa bancnota sau nu este falsa. Mie mi-a venit in ghind ca poate este falsa bancnota dupa ce am dat bancnota prietenilor si nu o mai puteam intoarce bancnota pentru ca sa stiu exact daca este falsa sau nu falsa . Bancnota arata exact ca una adevarata dupa material, culoare si dimensiuni .Eu mam uitat fugitiv si nici nu stiu exact poate a avut acea linie de siguranta si eu cind mam uitat si nu am atras atentia la linie si de asta nu tin minte ca am vazut-o. Puteti sa-mi spuneti ce imi poate face in cel mai rau caz pentru aceasta situatie daca bancnota va fi falsa ? mersi
Deci.. habar n-aveti daca e falsa dar va faceti probleme c-ar fi si va intrebati ce ati pati, dar nu v-ati facut probleme cat a fost la dvs si cand ati dat-o prietenilor ?
Lasati-l incolo de leu ca nu falsifica nimeni un leu.
selciuk, cf regulamentului,