Pentru raspuns la obiect este necesar sa furnizati date relevante
In cadrul asociatiilor de proprietari,activitatea de cenzorat -de verificare a documentelor asociatiei de proprietari,poate fi desfasurata in 2 situatii diferite
1-cenzor intern din cadrul asociatiei de proprietari,situatie in care verificarea documentelor se face la sediul asociatiei de proprietari
Daca asociatia de proprietari nu are sediu administrativ,cenzorul poate prelua documentele lunare pentru verificare inclusiv la domiciliul sau
2-Cenzor extern-din afara asociatiei de proprietari,situatie in care verificarea documentelor se realizeaza in conformitate cu intelegerea dintre asociatie si prestator=cenzor,fie la sediul administrativ al asociatiei ,fie la sediul lucrativ al acestuia
Pai cum poate verifica un cenzor fiecare document in parte daca nu ar lua dosarul?
In spatele actiunii sta un contract.
Acolo sunt stipulate si clauzele.
Lucrurile sunt foarte simple...
1. daca e o problema de neincredere atunci de ce mai este cenzor? Alegeti sau angajati unul care prezinta incredere...
pe de alta parte...
2. orice document contabil sau de alta natura care paraseste sediul unei persoane juridice este bine sa fie obiectul unui proces verbal de predare-primire intre cel care raspunde de acel document si cel care il ridica si astfel problema increderii e rezolvata.