Buna,
In urma unui proces, ce se desfasoara in Italia, ni se cere sa prezentam ca si SRL, acte doveditoare de plata a asigurarilor sociale pentru o anumita perioada de timp.
Pana acum am ajuns la: Carte de munca angajati, Ordine de plata catre Bugetele de stat si fonduri specifice, Fisa ROL amanuntita de la Finante pe acea perioada.
As mai putea prezenta alte acte, exista ceva formulare emise de CNPAS? am intrebat, mi-au zis ca nu. oare acestea sunt de ajuns?
Din pacate in Italia exista alte formulare (DURC ) pe care noi nu le avem si imi este greu sa le echivalez.
Multumesc.
Eu cred ca sunt suficiente dar mai puteti incerca sa solicitati de la CNPAS, emiterea unei adeverinte care se ateste faptul ca ati achitat asigurarile sociale pe aceea perioada, si sa si precizati in aceea cerere de eliberare a adeverintei in ce scop solicitati aceasta adeverinta .......si dupa aceea s-o traduceri .....