avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 887 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Foarte nelamurit in privinta garantiei unui produs
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Foarte nelamurit in privinta garantiei unui produs

Buna ziua am o mare nelamurire. Am cumparat un telefon la finele luni noiembrie, dupa 4 zile m-am dus inapoi la vanzator cu el fiindca nu tinea minte retelele wifi si trebuia incarcat de 4x pe zi. Au trimis telefonul in garantie la service, bineinteles telefon de inlocuire nu au dat pe durata reparatiei, ieri mi-a venit inapoi telefonul pe certificatul de garantie fiind trecut probleme cu softul....si azi intampin acelasti probleme cu pierderea adreselor wifi salvate si in plus mai si uita soneriile de apel pe care le setez. Legal ce solutii am inafara de a trimite iara telefonul in service si de a astepta 2 saptamani fara telefon in mare parte degeaba??? #-o #-o #-o #-o #-o
Cel mai recent răspuns: robert19841209 , utilizator 22:19, 15 Decembrie 2015
Cereti inlocuirea pentru ca pare lipsit de conformitate insa nu stiu daca fara inca o trimitere in service se va rezolva. Depinde cat de dornica e firma sa isi pastreze clientii. In principiu e nevoie de negatie de reparare si abia apoi se trece la inlocuire.

Mai puteti incerca ceva: cand duceti telefonul insistati pe imposibilitatea de a va folosi de serviciile platite, asa ca cereti alt telefon pana cand rezolva sau recalcularea facturii corespunzator cu perioada cat nu le-ati folosit. Mai spuneti-le ca ii veti reclama la ANPC in caz ca in cateva zile (3 sau 4) nu aveti un aparat functional.
Problema ii ca telefonul e cumparat dintr-un magazin mare de electrocasnice si cred ca pe ei ii cam doare in cot de faptul ca eu pot sau nu sa folosesc abonamentul de telefonie si serviciile care vin cu acest abonament....
Oricum trebuie sa-l trimiteti iar in service, e nevoie de o nota de constatare / negatie de reparare. Nu ati completat niciun formular cu descrierea problemelor cand l-ati predat? In mod normal asa ar trebui, sa fie enumerate in scris problemele de functionare.

Cand il duceti spuneti ca daca nici a doua oara nu e adus la conformitate vreti alt telefon identic sau banii inapoi, in caz contrar ii reclamati la ANPC.
Am completat formularul in care scria problemele dar cu acela l-am ridicat cand a sosit telefonul si a ramas la ei formularul respectiv.....deci eu nu am nici o dovada cu ce probleme a avut doar ce este scris in fisa de garantie, unde au trecut probleme cu softul.....

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Returnare sau schimbare produs AmzaC AmzaC Buna ziua, Doresc sa fiu cat mai scurt si mai clar in aceasta problema: Pe data de 24 noiembrie 2014 am cumparat online un telefon. La 20 zile mi s a stricat, ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract telekom lazindaliborca lazindaliborca Am incheiat un contract cu telekom in august 2015.In octombrie mi s-a stricat telefonul primit de la ei,l-am trimis in reparatie cu garantia furnizorului.Am ... (vezi toată discuția)
Anpc bogdanA2012 bogdanA2012 ANPC Buna ziua, am achizitionat un telefon mobil in data de 10.01.2022, la nici 3 luni de la achizitie am fost nevoit sa il duc in service, deoarece acesta se ... (vezi toată discuția)