avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 865 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Concediu fara plata
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Concediu fara plata

Buna seara,
Sunt profesor cu o vechime de 10 ani si 3 luni in invatamant fara intrerupere. As dori sa imi iau concediu fara plata incepand cu data de 01.02.2016 pana pe 31.08.2016 din motive personale si doresc sa stiu daca legislatia in vigoare imi permite. Totodata, daca imi puteti spune cui sa ma adresez scolii sau inspectoratului ?
Multumesc !
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 07:20, 15 Decembrie 2015
Orice cerere in acest sens se adreseaza catre angajator, care este ministerul invatamantului, prin reprezentantii sai ISJ sau scoli.
Uitati-va pe CIM cine a semnat la angajator si catre acela veti indrepta cererea, pe care o veti formula in baza art. 153 alin. 1 Codul muncii.
Pentru o mai mare siguranta, formulati cerere pentru CFS catre ambele institutii, catre ISJ si catre scoala.
Ultima modificare: Luni, 14 Decembrie 2015
Marcel Mihalache, Avocat
Legea nr.1 din 5 ianuarie 2011 a educaţiei naţionale
art.255
....
(8) Personalul didactic titular cu contract pe perioadă nedeterminată poate beneficia de concediu fără plată pe timp de un an şcolar, o dată la 10 ani, cu aprobarea unităţii de învăţământ sau, după caz, a inspectoratului şcolar, cu rezervarea postului pe perioada respectivă.
....

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediu pentru cresterea copilului in timpul concediului fara plata misu1972 misu1972 Buna ziua.....si ....... La multi ani ! Sunt profesor cu o vechime de 10 ani si 3 luni in invatamant fara intrerupere. As dori sa imi iau concediu fara plata ... (vezi toată discuția)