Buna ziua,
este de vorba de un act aditional incheiat la plecarea in strainatate pentru formare profesionala.
In act se stipuleaza obligativitatea de a ramane in companie 4 ani. In cazul in care plec inainte de termen trebuie sa platesc o suma de bani care ar acoperi cheltuielile cu formarea. De asemenea este prevazut ca la intoarcere, partile se obliga sa semneze un alt act aditional ( la prezentul act) in vederea mentionarii cuantumului real al cheltuielior ocazionate cu formarea, inlocuindu-se Anexa 1 care prezinta cheltuielile estimative.
Mai scrie: "cursantul trebuie sa semneze un Bilet la ordin in alb in ceea ce priveste suma si scadenta de plata".
Dupa terminarea formarii nu mi s-a mai dat sa semnez niciun alt contract si nici Biletul la ordin in alb (in momentul de fata nu cunosc valoarea reala a formarii). Actul aditional este semnat de ambele parti dar nu este stampilat.
Poate fi pus in aplicare in aceste conditii?Este valid acest Act aditional in aceasta forma daca nu mi-au mai dat sa semnez nimic dupa si nu are stampila?
Va multumesc anticipat pentru raspuns.
De la 01.07.2015 a fost eliminata obligativitatea aplicarii stampilei atat pe declaratiile, cererile si alte documentele depuse de catre persoane fizice, persoane juridice de drept privat asa cum sunt definite in Codul civil, precum si de catre entitatile fara personalitate juridica, la institutii sau autoritati publice, cat si pe documentele sau alte inscrisuri emise intre aceste entitati sau persoane.
Prin urmare, acel act aditional este valabil si fara amprenta stampilei emitentului.