Eu zic ca ar trebui sa aveti putina rabdare, nu ati trimis produsul complet.
Tinand cont de asta, data de la care as calcula ar fi data de 4, la care ati dus componenta lipsa. Deci 4 + 15 zile = 19.
Nici doamna de acolo nu are dreptate 100% pentru ca cele 15 zile calendaristice nu se calculeaza de cand a ajuns produsul in service ci de cand le-ati adus la cunostinta defectul. Insa cum nu le-ati dat produsul complet si chiar dureaza ceva pana ajunge in service ati putea fi si dvs. mai intelegator.
Sigur, daca stati prea multe zile dupa produs puteti sa-i reclamati insa acum cred ca-i prea devreme.
Din punctul meu de vedere eu am adus placa pe data de 2 si cele 15 zile au trecut de mult.
Din punctul meu de vedere eu am adus placa pe data de 2 si cele 15 zile au trecut de mult.
Cum au trecut de mult? :) 2 + 15 = 17, azi suntem in 17 insa dvs. ati completat placa in 4.
4 a fost fost intr-o vineri, nu cred ca e vorba de lipsa de chef si nici ca ati fi luat de prost. Dovada faptul ca ati dus placa pe 2 iar in 4 era deja in service. Daca puneati toate componentele acum probabil aveati deja produsul sau, daca nu se putea repara, o nota de constatare in sensul asta.
Dvs. nu sunteti dispus sa va recunoasteti greseala, ei incearca sa traga putin de timp, ce va zice ANPC daca ajungeti pana acolo nu e deloc previzibil. In mod normal, ar trebui sa sanctioneze proportional cu intarzierea si sa ia in calcul tot ce ati povestit, nu sa se arunce sa-i sanctioneze direct cu amenda pentru o zi-doua de intarziere. Intarziere care, din punctul meu de vedere, inca nu exista.
Haideti sa vedem daca nu aveti niciun raspuns pana in 19 si mai vorbim.
Si am mentionat ca a mi-am recunoscut greseala cu piesa lipsa daca citeai mai bine postul original vedeai. Pai cum e eu las produsul pe 2 si ziua de 2 nu se pune la socoteala? Mi se pare o prostie.
Din punctul meu de vedere eu am adus placa pe data de 2 si cele 15 zile au trecut de mult.
~ final discuție ~