Osanca a scris:
este corect ca administratorul (contabil) unei Asociatii de Proprietari sa intocmeasca statul de plata pentru contabil, cenzor si presedinte pe luna decembrie, daca se incaseaza taxele pe luna noiembrie
Statele de plata se intocmesc pentru fiecare luna in care oamenii muncesc si trebuiesc platiti in baza CIM sau contractelor de mandat. Nu are importanta cand incaseaza asociatia banii de la membrii asociatiei, salariile si indemnizatiile se achita la data stabilita de comitetul executiv in asociatia dumneavoastra, data stabilita si in CIM sau contractele de mandat.
Ca sa intelegem mai bine comparati cu factura de apa pe luna noiembrie ce trebuie achitata, de exemplu, pana la 15 decembrie. Ori abia pe 18 decembrie se afiseaza listele de plata pentru noiembrie (acestea includ si apa), dar factura trebuie achitata si nici un furnizor nu va astepta ca asociatia sa incaseze sumele repartizate pe liste, sume ce se pot incasa uneori si peste 2-3 luni.