Urmeaza sa inchid PFA-ul si imi verific facturile / registrele, acum vad ca facturile emise ar fi trebuit sa fie insotite de raport de activitate (sau cel putin asta e impresia pe care o am).
Daca beneficiarul serviciilor este din SUA si nu mi-a cerut veci acest raport de activitate mai trebuia / trebuie sa fie creat / atasat facturilor emise?
Va multumesc pentru raspuns, pina in ziua de azi ceva echivalent raportul de activitate a fost facut prin viu grai / communicator / e-mail, exista un contract pe baza lui am emis facturile, nu am stiut niciodata ca trebuie ceva scris / semnat din partea cumparatorului in afara de contract.
De cand e obligatoriu acest raport (desfasor activitate pe PFA din 2001, pina in 2007 ca PF, din 2007 ca PFA)?
Pot sa folosesc e-mail-urile trimise ca si raport de activitate sau trebuie sa pun frumos continutul fiecarui e-mail intr-un document, sa-l trimit spre semnare?
(Din moment ce facturile au fost onorate nu vad sensul semnarii acestui raport de activitate de catre comparator, daca n-ar fi fost de accord cu facturile nu ar fi efectuat plata).
Contabilitate - pfa
stamper
Buna ziua, am cateva intrebari de workflow in contabilitatea unui PFA [b]platitor de TVA[/b]
1. Am facut contract de comodat ptr masina parintilor mei si 1 ... (vezi toată discuția)