As dori sa stiu ce pot face in urmatoarea situatie:
Pe data de 21 decembrie am depus printr-o firma de transport international 3 colete cu destinatia Germania cu plata la destinatie. La predare mi s-a spus ca aceste colete vor ajunge in cel mult 5 zile. Am fost de acord, constienta fiind de perioada aglomerata. Pe data de 24 au ajuns la destinatie doar 2 dintre colete, spunandu-mi-se ca cel de-al treilea colet s-a ratacit si voi fi instiintata cand se va afla ceva. Astazi, 27 decembrie s-a primit si cel de-al treilea colet, geanta fiind taiata cu caterul, fara AWB, si fara 5L de vin. Precizez ca la destinatie nu s-a primit nicio chitanta si nu s-a semnat nimic, desi s-a achitat integral suma care a fost ceruta. Coletul nr. 3 nici nu s-a mai cantarit, destinatarul fiind amenintat ca daca nu plateste cat i s-a cerut nu i se preda nimic.
Asa bataie de joc nu se poate. Cineva trebuie sa plateasca. Vreau doar sa stiu cum.
Scrisoarea de transport (AWB) contine datele de identificare ale expedierii :
•Destinatar: denumire, adresa de contact, tara, judet, localitate, cod postal;
•Expeditor: denumire, adresa de contact, tara, judet, localitate, cod postal, persoana de contact cu datele de identificare;
•Cine plateste;
•Numarul de plicuri/colete/paleti, greutate si descrierea continutului;
•Marfa este asigurata si care este valoarea;
•Instructiuni privind serviciile aditionale;
•Data ridicarii expedierii.
Dv in calitate de expeditor aveti dreptul sa va instituiti cu pretentii impotriva firmei de transport