avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 536 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Etnobotanice
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Etnobotanice

Buna,sunt elev am 18 ani si am fost prins cu 10 pliculete de etnoobotanicee de catre Jandarmeria Romana,Nu am recunoscut ca am substante interzise iar la controlu corporal am fost gasit cu 10 pliculete de substanta etnoobotanica,pliculetele au fost trimise la analiza ,iar eu am fost anuntat ca voi fii chemat la procuror si ca mi sa intocnit dosar penal pntru detinere si consum de droguri de risc.
As dorii sa intreb ce ar putea sa mi se intample si daca as putea sa sa primesc doar amenda si cam cat ar fii aceasta amenda::)?
P.S.Am uitat sa spun ca si prietenei mele i sa intomit dosar penal deoarece in pachetul meu de tigarii care in acel moment se afla la ea era si o jumatate de tigara confectionata artizanal care continea subst cu pricina.Va multumesc anticiipat pentruu viitoarele raspunsuri:(#-o#-o#-o:(:(
Cel mai recent răspuns: Adela Maria Bratulescu , Avocat 12:17, 5 Ianuarie 2016
Dacă nu veți fin încadrat pe trafic de droguri veți scăpa de cazier.
Cam multe pliculete aveați. ..
Ar fi bine sa aveți și avocat la audiere.
Multumesc foarte mult,pentru raspuns!
Detinerea de droguri pentru consum propriu se pedepseste cu inchisoarea de la 2 la 5 ani (art. 4 din Lg. 143/2000 ).
Avand in vedere cantitatea mare de droguri gasita asupra dvs., este posibil sa fiti acuzat de detinere de droguri in scopul vanzarii, astfel ca limitele de pedeapsa in acest caz sunt inchisoare de la 3 la 15 ani.
Acuzatia dvs. este destul de grava, sfatul meu este sa va pregatiti o aparare eficienta.
Va doresc o zi placuta!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură