Lucrez ca fochist in cadrul DGASPC la un centru de integrare prin terapie ocupationala.Nu am prea mare legatura cu ceea ce se intampla in pavilionul cu beneficiari,eu doar asigurandu-le apa calda si agent termic conform fisei postului.
In seara zilei de 30 decembrie ,am intrat in tura la ora 19 .Pe la ora 21-22 au venit la mine la punctul termic un echipaj de politie rutiera din care faceau parte un agent de rutiera ,2 agenti de noapte si un jandarm precum si agentul de paza din cadrul centrului impreuna cu o asistenta medicala angajata a centrului care nu era de servici in acel moment.Agentul de la rutiera mi-a explicat ca au fost solicitati prin serviciul unic 112 de catre asistenta medicala ,sa intervina deoarece eu ,fochistul de servici as fii beat si mi-a solicitat sa suflu in etilotest spunandu-mi ca am dreptul sa refuz daca doresc.Desi cu 3 ore mai devreme sosisem la servici cu autoturismul proprietate personala,am refuzat testarea pe motiv ca nu am fost oprit in trafic si nu e de competenta lor sa fiu testat.Din ceea ce cunosc trebuia sa fie o cerere venita de la Seful de centru ,responsbilul cu protectia muncii sau RSVTI-st.Asistenta mi-a adus mai multe insulte si calomnii .Au mers si au intocmit un proces verbal in care se spacifica faptul ca am refuzat testarea cu etilotestul .
Din ceea ce stiu insulta si calomnia au fost dezincriminate si nu mai sunt in noul cod penal.Ce actiune in instanta (civil sau penal)pot intreprinde pentru a-mi apara demnitatea si pentru a face pe Dna asistenta sa dovedeasca toate acuzele care mi le-a adus?
Mentionez ca nu doresc daune morale exagerate si daca voi obtine ceva(o suma modica de cca 50-1000 lei)o voi dona CITO(centru de integrare prin terapie ocupationala pentru persoane cu dizabilitati).
Intre timp o sa depun o informare/sesizare pentru hartuire morala impotriva dnei asistente.
Multumesc!
Multumesc!