avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1127 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Funcţionarii publici şi ... Secretar interimar
Discuție deschisă în Funcţionarii publici şi problemele lor juridice

Secretar interimar

Buna ziua!
Daca sunt studenta in an terminal la drept si lucrez ca referent de specialitate in administratia publica, compartimentul achizitii publice, postul de secretar interimar a fost ocupat pe o perioada de 6 luni si ulterior prelungit si pe perioada admisa de 3 lunim de catre o alte persoana care indeplinea conditiile, iar concursul nu a fost inca organizat, eu pot fi avansata pe acest post ca interimar sau se mai poate prelungi perioada pentru persoana care ocupa momentan functia?
Ultima modificare: Miercuri, 6 Ianuarie 2016
alinaelena94, utilizator
Cel mai recent răspuns: Justitiarul711 , utilizator 10:36, 7 Ianuarie 2016
Pai dvs. nici nu ati terminat inca facultatea. Postul e la o primarie de oras sau la comuna? Este prevazut in statul de functii ca post cu studii superioare sau nu?
www.avocatnet.ro/content/for...
Este la o primarie de comun. Eu mi-am bazat intrebarea pe conditiile pe care le-am vazut la anunturile postate pe portalul ANFP
In cazul dvs. nu este vorba de anunturi ci de modul cum figureaza in prezent, in statul de functii, postul pentru care dvs. doriti sa asigurati interimatul. Daca postul va fi scos la concurs este alta poveste, atunci veti vedea clar ce conditii va trebui sa indepliniti. Pana una alta dvs. ca sa puteti obtine interimatul postului de secretar trebuie sa aveti studiile necesare inscrise in statul de functii. Desigur sunt primarii la care postul de secretar este ocupar de persoane absolvente doar a liceului, dar aceste criterii pot fi modificate cu acordul ANFP la doleantele ordonatorului de credit, adica a primarului.
Ultima modificare: Joi, 7 Ianuarie 2016
Justitiarul711, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură