avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1954 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Returnare produs achizionat din magazin
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Returnare produs achizionat din magazin

Buna ziua,

Vineri, 08.01.2016 am comandat online si ridicat de la sediul vanzatorului un telefon platind cu card de rate.

Astazi, dorind sa-l returnez pentru ca este un produs prost, furnizorul imi spune ca ridicand produsul din magazin, nu beneficiez de cele 14 zile de returnare conform OUG 34/2014.

Ce pot face?

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 18:17, 17 Ianuarie 2016
Buna ziua,
Pentru ca nu vrea el sa vi le acorde
Depuneti telefonul si solicitati returnarea banilor.
E dreptul dumneavoastra.
Daca refuza il actionati in instanta dar tr sa-i solicitati refuz scris.
E putin mai delicata problema decat pare pentru ca la livrarea din magazin se presupune ca ati avut posibilitatea sa verificati vizual si functional produsul inainte de a-l plati. Probabil ca si pe site-ul lor scrie asta. Sau nu?

Doar o reclamatie la ANPC va poate lamuri. Incercati, n-aveti ce pierde. Se poate face online:
[ link extern ]
Ares-3 a scris:

E putin mai delicata problema decat pare pentru ca la livrarea din magazin se presupune ca ati avut posibilitatea sa verificati vizual si functional produsul inainte de a-l plati. Probabil ca si pe site-ul lor scrie asta. Sau nu?

Doar o reclamatie la ANPC va poate lamuri. Incercati, n-aveti ce pierde. Se poate face online:
[ link extern ]


una e sa-l vezi ca arata estetic ok si alta e sa-ti daui seama ca nu are unda sau se restarteaza sau alte o mie de posibile defecte de hard sau soft pe care nu avea cum sa le depisteze in fata tejghelei
Ce spuneti dvs., AlexTurbo, e problema de garantie. Aici e vorba de returnarea produselor comandate online.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Lnlocuire telefon pe garantie shakuri shakuri Buna ziua. In luna iunie 2016 am achizitionat, prin prelungire abonament ,de la RDS-RCS un telefon android. Chiar din prima zi de folosire am observat un ... (vezi toată discuția)
Restituire bani comerciant - produs defect Betty06 Betty06 As vrea sa stiu daca un comerciant imi poate refuza restituirea banilor atunci cand returnez un produs cumparat deja defect de la el. Mentionez ca am cumparat ... (vezi toată discuția)
Returnare produs comandat online dacmo dacmo Pe 18 februarie am achizitionat o casca moto, prin comanda online. Casca a sosit 1 saptamana mai tarziu dar masura nu se potrivea. Casca a fost schimbata cu o ... (vezi toată discuția)