avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 480 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general Pierderi din cauza clientilor neseriosi
Discuție deschisă în Contabilitate în general

Pierderi din cauza clientilor neseriosi

Buna ziua,

Ce se poate face in cazul in care un client a dat comanda ferma de haine realizate la comanda si exact in ziua expedierii, clientul spune ca anuleaza comanda. Nu este nicio lege care sa traga la raspundere acest tip de clienti? Din cauza lor avem pierderi majore fiindca sunt croite dupa masurile lor, pierderu de materiale, etc...cum putem actiona ca sa ne recuperam banii?

Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: aricipogonici , utilizator 12:51, 13 Ianuarie 2016
trebuia sa luati un avans de 30-50 % din valoare; nu exista prevederi legale, atat timp cat nu ati facut nici un contract cu beneficiarul

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Produs - comanda speciala la furnizor in strainatate Cristina Vasile Cristina Vasile Buna ziua! In ce conditii un magazin online poate refuza returnarea unui produs adus penru un client la comanda speciala din strainatate, fiindca acesta ... (vezi toată discuția)
Conflict persoana juridica livrare neconforma DaniSalas DaniSalas Buna ziua, Societatea mea a comandat via internet un produs, dupa ce am efectuat plata integrala si am constatat ca produsul livrat nu este cel comandat, ... (vezi toată discuția)
Comanda online neonorata; recuperare avans ROX-FR ROX-FR Buna ziua, Va rog sa-mi spuneti cum ar trebui sa procedez in situatia urmatoare: Am facut o comanda online (haine, accesorii) in urma careia s-a perceput ... (vezi toată discuția)