Buna ziua, Am o situatie la firma la care sunt angajata:
Am primit un telefon de serviciu nou pe care, in iarna lui 2014, in drum spre serviciu, am alunecat la iesirea de la metrou si am cazut pe el, astfel ca s-a spart display-ul.
Am inteles ca garantia nu acopere acest lucru, dar contabilitatea imi comunica ca trebuie sa suport eu costurile de inlocuire display...
Nu mi se pare normal ca eu sa suport aceste costuri, nu am nici o vina ca s-a intamplat acest incident.
Ce ma puteti sfatui? nu este o valoarea mare, dar atitudinea celor de la contabilitate nu mi se pare in regula..
In general nici o garantie la telefoane mobile nu acopera stricaciuni prin lovire/cadere etc. Daca telefonul era imprumutat de la un prieten ati fi procedat la fel? Sau in acest caz era OK sa-l inapoiati reparat?
Spuneti ca nu aveti nici o vina. Ba aveti! Puteati fi mai atenta pe unde mergeti, puteati sa evitati zonele alunecoase, puteati avea o incaltaminte cu talpa cu aderenta sporita, puteati sa aveti telefonul pus intr-un loc mai ferit (in poseta, intr-un buzunar interior de la jacheta/palton etc.
Nu va suparati, dar chiar aveti impresia ca firmele trebuie sa suporte toate pagubele materiale provocate de catre angajati?? Ati primit un mobil nou, l-ati stricat, mi se pare de bun simt sa-l reparati. Mai ales ca un display nu este o avere.