avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 680 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Incetarea contractului individual de munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Incetarea contractului individual de munca

Buna ziua,

Daca decizia de pensionare pentru limita de varsta a sosit la unitatea angajatoare in timp ce eu ma aflu in concediu de odihna sau/si medical, cand mi se poate desface contractul individual demunca de catre angajator?
Cat timp mai pot sa aman desfacerea contractului individual de munca, daca alternez concediu medical cu concediu de odihna ramas din 2015.
Angajatorul este obligat sa ma mentina pe post cat tip sunt in concediu medical sau concediu de odihna?
Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 16:12, 13 Ianuarie 2016
C.i.m. inceta de drept la data la data indeplinirii cumulative a conditiilor de varsta standard si a stagiului minim de cotizare pentru pensionare, potrivit art.56 alin.1 lit.c C.mun.

In acest caz, contractul individual de muncă mai poate înceta - daca nu s-a constatat incetarea lui de drept la data mentionata mai sus - astfel:
a) ca urmare a acordului părţilor, la data convenită de acestea;
b) ca urmare a voinţei unilaterale a uneia dintre părţi, în cazurile şi în condiţiile limitativ prevăzute de lege.
Ultima modificare: Miercuri, 13 Ianuarie 2016
Cornel Vasile, Consilier juridic

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pensionat limita varsta in timpul co medical AndreeaStefan AndreeaStefan Buna ziua, Am o salariat care si-a depus dosarul pentru limita de varsta in septembrie 2015. Decizia a iesit pe 09.12.2015 .Problema mea este ca salariatul ... (vezi toată discuția)