Buna ziua, dosarul a fost depus in data de 08.01.2016 la Tribunalul Cluj cu materia juridica faliment. Aici aveti dosar 26 /1285/ 2016 problema consta in faptul ca plata salariilor de pe luna Decembrie nu ne vor fi achitate. Ei trebuiau sa ne vireze banii in data de 15 ianuarie, iar acum ne anunta ca ne vor da salariile de pe ianuarie in 5 februarie, cel din decembrie nu se va mai da. In aceasta situatie, cum putem proceda sa nu ramanem fara acel salar? Deasemenea nu ni se acorda lichidarea la zi daca dorim. Ar avea rost organizarea unei greve generale pentru cererea drepturilor?
Dosarul fiind deschis in ianuarie, suma de plata a salariilor din decembrie este inclusa in dosarul de insolventa, fapt care ``nu ii obliga sa achite``, prioritar fiind altele. Eu nu stiu cum vine asta, dar asta ni s-a zis. O sa incerc sa obtin mai multe detalii in cursul zilei de azi. Dar as dori totusi o indrumare, pentru a sti eu si colegii mei cum sa procedam in aceasta situatie. Stiu ca sistarea activitatii nu este o solutie, dar este inevitabila in aceasta situatie. Deoarece dansii au avut bani de a cumpara materiale, insa de salarii se pare ca nu. Mi se pare ca suntem un pic luati cu japca.X-(
Intocmai cum ati redactat dvs. este inclus in tabelul de creante. Deci, oricum ar fi, aceasta nu ii impiedica la plata salariilor sa inteleg. Se pare ca vom recurge la incetarea activitatii printr-o greva de avertisment, dupa care generala. Lichidatorul nostru nu prea vad sa fie de incredere, si sa putem avea o intelegere amiabila. Suntem oameni care i-am inteles mereu. Dar macar in al 12-lea ceas sa ne spuna, ori inchidem, ori facem totul corect si legal.