avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 368 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Prima angajare ca student
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Prima angajare ca student

Buna ziua!
In prezent sunt studenta a facultatii de medicina din cadrul UMF"Carol Davila" Bucuresti. In urma unui interviu stabilit cu un angajator din Botosani,am primit o oferta de munca pe perioada nedeterminata si cu norma intreaga. Intrebarile mele sunt urmatoarele:care sunt pasii si actele necasare inregistrarii la AJOFM Botosani si daca exista posibilitatea de a primi o prima de angajare in conditiile in care imi voi continua studiile in Bucuresti ,dar locul de munca va fi in Botosani.
Mentionez ca nu am viza de flotant pentru Bucuresti si ca domiciliul meu este in judetul Botosani si ca acesta ar putea constitui primul meu loc de munca.
Multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: inga07 , utilizator 20:32, 26 Ianuarie 2016
1. Prima de incadrare se acorda numai celor care sunt inregistrati la Agentia de Somaj.

2. La Agentia de Somaj se pot inregistra numai absolventii nu si studentii.
Va multumesc pentru raspuns!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

In ce conditii se poate transfera studentul de la o facultate la alta? caraghe caraghe as dori sa stiu daca este posibil transferul unui student de la o facultate de medicina privata, acreditata ,din bucuresti, la o alta de medicina de stat ,tot ... (vezi toată discuția)
Inscriere la somaj pt persoana cu domiciliu in bacau si fostul angajator in bucuresti dubluionela dubluionela Daca adresa din buletin este de Bacau dar eu am lucrat 6 ani la un angajator din Bucuresti ( locul meu de munca era intr-un birou din Bucuresti ) pot depune ... (vezi toată discuția)