unii proprietari au depus o cerere la sediul asociatiei prin care imi cer urmatoarele acte:
-copie dupa hotararea adunarii generale din martie 2014 prin care s-a hotarat angajarea unui contabil expert in vederea calcularii si repartizarii penalitatilor impuse de catre furnizorul de agent termic
-copie dupa listele de plata de scara unde sta proprietarul care autorul cererii pe perioada 2010-2015
-copie dupa contractul de asistenta financiara incheiat intre asociatie si contabilul expert
-copie dupa factura fiscala prin care s-a platit suma respectiva cit a cerut contabilul
Acum dupa parerea mea prin acces la documentele asociatiei inteleg faptul ca respectivul locatar sa il invit la sediul asociatiei si sa studieze aceste acte dar nicidecum sa-i dau copii xerox dupa ele.In cel mai rau caz dupa anumite discutii cu alti reprezentanti ai altor asociatii mi se pare normal sa ii dau copii xerox dupa fisele contabile ale proprietarului respectiv pe perioada 2010-2015 pt ca aceste acte sunt de interes personal dar nicidecum copii dupa restul actelor
daca am sau nu dreptate astept sugestii ! va multumesc !
Inteleg ca sant mai multi proprietari care va solicita copii de pe documentele respective. In acest caz, incolonatii frumos, luati documentele cu dvs si mergeti la un centru de copiere. Contra cost, fiecare va avea copia dorita. Asta in cazul in care nu se doreste sa se alimenteze eventualele suspiciuni...
Legiutorul prin continutul art 10 L nr 230/2007 a prevazut dreptul proprietarului la accesul documentelor ,respectiv sa le studiezxe
Legiutorul nu a prevazut la art 10 obligatia asociatiei de proprietari de a pune la dispozitia proprietarilor copii ale documentelor asociatiei de proprietari