Buna ziua,
Va rog sa ma ajutati sa lamuresc urmatoarea situatie: o persoana incadrata(functionar public) pe functia de consilier juridic in cadrul compartimentului achizitii publice al unei institutii publice, poate sa aiba ca atributie in fisa postului,, initiarea, organizarea si derularea de achizitii directe"?Acest lucru ar presupune ca acea persoana sa nu poata sa-si exercite pentru modalitatea respectiva de achizitie publica, celelalte atributii specifice functiei pe care o detine, pentru a putea sa-si indeplineasca aceasta sarcina introdusa in fisa postului.Care este parerea dvs?
Va multumesc!
Eu nu am înțeles care este problema, deci vă rog să detaliați.
Postul este la „Achiziții publice”, prin urmare era de așteptat să aveți atribuții și în acest domeniu. Cu ce vă împiedică aceste atribuții? Dați măcar un singur exemplu.
cred ca se refera la un eventual conflict de interese? in sensul ca elaboreaza nota justificativa/ strategia de contractare si o si avizeaza ca si consilier juridic?
cam cu aceeasi problema ma confrunt si eu. Ce ar trebui in mod concret sa scriu in fisa postului astfel incat sa delimitez clar cele 2 atributii? aceea de achizitor si de consilier juridic?