In mod clar sunt exceptate de la aceasta obligativitate produsele trimise in service (care s-au defectat in perioada de garantie) dar daca in lipsa ambalajului original v-ar fi imposibil sa revindeti piesa, chiar si la un pret mai mic, eu zic ca puteti pune niste conditii de retur cum ar fi acestea:
Nu se accepta la retur:
- Produsele cu ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice
- Produsele care nu se afla in ambalajul original in care au fost livrate
- Produsele lipsite de accesoriile si componentele originale
M-am uitat pe un site care vinde piese auto, mai au si alte conditii insa unele par cam abuzive. De ex asta:
- Produsele de origine comandate gresit deoarece cumparatorul nu a pus la dispozitie datele de identificare ale autovehiculului si seria de sasiu sau aceastea au fost comunicate eronat.
nu ii ajuta daca omul isi da seama cand primeste piesa ca a gresit acele date si face retur fara sa deterioreze ambalajul sau piesa in vreun fel.
In acelasi timp, asigurati-va ca potentialii clienti citesc sectiunea despre garantie si retur inainte de a face comanda, pentru a descuraja posibilele abuzuri sau comenzi facute in necunostinta de cauza. Nu stiu cum, scrieti-le cu fonturi mari, cu bold, intrebati-i inainte de livrare daca le-au citit, faceti formularul de livrare cu posibilitate de expediere doar daca bifeaza (confirma) ca au citit informatii despre garantie si retur deci au luat la cunostinta ca nu se admit la retur piesele cu ambalaj deteriorat si lipsite de accesoriile originale si/sau piesele auto care au fost deja montate.