avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 314 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Legea 12/2015
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Legea 12/2015

Buna ziua !

Sunt profesor titular in cadrul unei scoli gimnaziale. Momentan, pana in aprilie 2016, sunt in CIC.

In anul scolar 2013-2014, situatia mea a fost urmatoarea :

- 1 septembrie 2013 - 1 octombrie 2013 - am predat
- 1 octombrie 2013 - 4 aprilie 2014 - concediu medical
- 5 aprilie 2014 - 30 iulie 2014 - concediu prenatal + concediu postnatal
- 1 august 2014 - 13 aprilie 2016 - CIC

Intrebarea ar fi urmatoarea : conform legii 12/2015 am dreptul la CO in anul scolar 2015-2016 ?

Pana acum stiam ca trebuie sa fiu in activitate in vacanta de vara, acum, insa, se pare ca perioada aferenta concediului pre+postnatal si a concediului medical reprezinta activitate.

Teoretic, am dreptul sa iau aceste zile ?

Vad ca legea specifica ca se iau in urmatoarele 18 luni, dar e imposibil pentru ca CIC dureaza 1 an si 11 luni.

Multumesc pentru raspuns ! O zi buna!
Cel mai recent răspuns: narcisa1985 , utilizator 11:33, 3 Februarie 2016
Conform prevederilor Codului Muncii , aveti dreptul la CO aferent perioadei cuprinse intre 14 aprilie 2016 si 31 decembrie 2016.

Perioada CCC nu intra in calculul duratei concediului de odihna, deoarece CCC nu intra in categoria concediilor medicale si , prin urmare, afecteaza durata concediului de odihna.

Art.145 C.mun.
...
(4) La stabilirea duratei concediului de odihna anual, perioadele de incapacitate temporara de munca si cele aferente concediului de maternitate, concediului de risc maternal si concediului pentru ingrijirea copilului bolnav se considera perioade de activitate prestata.
...