avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 449 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Sustinere de grup infractional
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Sustinere de grup infractional

Buna ziua,
Voi fi trimis in curand in judecata (abia mi s-a prezentat materialul) pentru "sustinere de grup infractional". Acest "grup infractional" facea frauda prin intermediul internetului...etc. Eu i-am "ajutat", cu unele chestii fara sa-mi dau seama de afacerile lor neortodoxe...in fn.
In cazul meu pot maxim primi 2 ani cu suspendare, sau minim sa ma transforme in martor.
Intrebarea mea e: Daca imi vor da 2 ani cu suspendare imi poate afecta viitoarea cariera de avocat, avand in vedere ca sunt student la drept si intentionez sa devin avocat.
Multumesc anticipat,
Cel mai recent răspuns: Radu Gabrian , Mediator 19:16, 25 Octombrie 2010
Intrucit certificatul de cazuier judiciar este obligatoriu la intrarea in profesia de avocat veti avea probleme numai o reabilitare judecatoreasca ar mai putea repara situatia in caz de condamnare
dsigur, aceasta condamnare se va sterge din cazierul judiciar numai dupa ce va interveni reabilitarea.
Ok, dar imi va face probleme si la examenul pt intrare in barou si stagiatura?
Daca nu mi-ar face probleme la cele de mai sus, Avand in vedere ca eu am trecut in anul 2, sunt cam pe muchie cu reabilitarea.
Multumesc
Suspendarea conditonata a executarii pedepsei nu e un mod de individualizare judicara obligatoriu , ci unul facultativ , in cazul in care instanta de judecata aprecieaza ca scopul pedepsei poate fi atins fara o privare de libertate .
Din punctul meu de vedere , un antecedent penal (reabilitarea va fi una de drept , insa va opera dupa scurgerea unui termen aplicat din pedeapsa pentru infractiunea savarsita , la care se adauga un termen de 2 ani ) va compromite mult cariera .Iar pedeapsa pentru o o singura infractiune poate fi una de cel mult 3 ani.