avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 452 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Sustinere de grup infractional
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Sustinere de grup infractional

Buna ziua,
Voi fi trimis in curand in judecata (abia mi s-a prezentat materialul) pentru "sustinere de grup infractional". Acest "grup infractional" facea frauda prin intermediul internetului...etc. Eu i-am "ajutat", cu unele chestii fara sa-mi dau seama de afacerile lor neortodoxe...in fn.
In cazul meu pot maxim primi 2 ani cu suspendare, sau minim sa ma transforme in martor.
Intrebarea mea e: Daca imi vor da 2 ani cu suspendare imi poate afecta viitoarea cariera de avocat, avand in vedere ca sunt student la drept si intentionez sa devin avocat.
Multumesc anticipat,
Cel mai recent răspuns: Radu Gabrian , Mediator 19:16, 25 Octombrie 2010
Eroarea de fapt inlatura caracterul penal al faptei , daca intradevar asa stau lucrurile , sunteti exonerat de raspundere penala.
Insa mijloacele de fapt in vederea stabilirii vinovatiei sunt multiple : expertize , declaratiile martorilor , ale partilor vatamata declaratiile inculpatului .
In urma coroborarii acestora , va rezulta in mod cert in ce a constat participatia dumneavoastra la actul infractional.Avocatul are , pe durata nelimitata , obligatia de a pastra secretul profesional, si de a nu divulga informatiile dobandite in cursul exercitarii profesiei .O buna comunicare cu acesta va ajuta, el e un aliat al dumneavoastra , nu o persoana careia ii relatati parte din adevar.Succes.
Ultima modificare: Sâmbătă, 1 August 2009
CABINET DE AVOCAT "STOICA IOANA", Avocat
Intre timp pentru mine s-a terminat totul cu bine.
Am fost scos de sub urmarire penala, fiind sanctionat cu amenda administrativa de 1000 lei si 1000 lei cheltuieli de judecata.