avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 377 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... cumulare pensie urmas, indemnizatie handicap plus ...
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

cumulare pensie urmas, indemnizatie handicap plus salariu

Buna ziua, va rog daca puteti sa ma ajutati cu o informatie.
Am avut un accident rutier la 15 ani, fractura de coloana...sunt in scaun rulant, am paraplegie, handicap grav. As vrea sa stiu daca se poate cumula indemnizatia de handicap cu pensia de urmas pe care o primesc dupa decesul tatalui meu, plus drepturi salariale. Am primit o oferta sa lucrez acasa pe calculator si as vrea sa stiu daca ma angajez, mai primesc pensia de urmas? Multumesc frumos !
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 12:16, 14 Februarie 2016
Probabil domnul a inteles ca as fi in pensie de invaliditate, dar am doar indemnizatie de invaliditate...nu mai sunt nici eleva si nici studenta findca am 29 de ani.
Multumesc frumos !
in legea care spuneti d-voastra ce spune ca doar pensionarii de gradul 3 pot cumula pensia de urmas cu salariul pentru ca pensionarii de invaliditate de gradul 1 se considera ca nu pot lucra, asa stiu ca n-au drept de munca. Dar eu nu sunt in pensie de invaliditate, primesc doar indemnizatie.
nu stiu, am citit si eu legea aia si nu prea pricep....pentru ca n-ar fi logic ca doar cei incadrati in gradul 3 de invaliditate sa poata cumula pensia de urmas cu salariul, iar cei din gradul 1 sa nu poata....din moment ce am drept de lucru, n-ar fi corect. Cred totusi ca legea se refera la pensionarii cu grad de invaliditate de gradul 3, fiindca pensionarii cu grad de invaliditate de gardul 1, n-au drept de munca....si logic ca n-au mai fost mentionati in lege.
negru daniel:

1. @medeea65 nu face obiectul art.118 din Legea 263/2010, ea nu beneficiaza de pensie de invaliditate ci de indemnizatie de handicap.