Buna ziua,
Vin la dumneavoastra cu rugamintea de a avea amabilitatea de a-mi raspunde la unele intrebari legate de un accident rutier pe care l-am suferit saptamana trecuta. Sunt studenta si salariata in Bucuresti, familia este in provincie, nu cunosc oameni specializati in domeniul juridic si pur si simplu nu stiu ce sa fac in acest moment. Eu sunt parte vatamata. Incerc sa redau mai jos, obiectiv, detaliile:
- Accidentul s-a intamplat pe traseul servici-> domiciliu, astfel ca a fost clasat ca accident de munca. Masina apartine unei firme mari, dar NU a firmei in care lucrez, firma mea are contract cu aceasta firma de transport.
- Au fost trei persoane implicate din cate stiu eu: soferul nostru, colegul meu, eu, soferul din celalalt vehicul. Mi-am pierdut cunostinta de cateva ori in interiorul masinii, si nu stiu daca in cealalta masina mai exista alta persoana. Soferul nostru a fost vinovat, nu a acordat prioritate.
- A venit ambulanta si politia rutiera. Nu stiu ce s-a intamplat, eu am fost luata pe sus si pusa pe targa in ambulanta.
- Am ajuns la spital, am aflat ca am o plaga pe frunte ce se intinde din varful fruntii pana aproape de spranceana, pe partea stanga. Am fost operata la chirurgie plastica dupa aproximativ 4 ore de la accident, acele ore au fost literalmente groaznice.
- Dupa operatie, am fost internata trei zile la spital la sectia neurochirurgie pentru observatie.Daca nu aveam pe cineva sa ma ajute cu bani ca sa pot da spaga, probabil ca ramaneam si invalida de la injectii date aiurea sau eram uitata. Dupa operatie, daca nu se sesizau persoanele dragi mie, nu as fi primit niciun calmant sau antibiotic pentru o durere sfasietoare de cap.
In concluzie, am aflat ca voi ramane cu o cicatrice pe frunte, ca am traumatism cranio cerebral si ca am absorbit aer in creier prin rana deschisa, la impact.