E abuziv ce vor ei.
Trimiteti aici un e-mail:
[ link extern ] /
Detaliati problema:
- precizati ca ati cerut de 3 ori remedierea situatiei si nu s-a intamplat nimic (ar fi ideal sa puteti spune datele in care ati facut reclamatiile)
- cereti recalcularea facturilor aferente noului abonament conform serviciilor prestate
- spuneti ca denuntati unilateral contractul pentru neindeplinirea obligatiilor precizate in contract (vedeti la ce punct gasiti ce scrie mai jos, in modelul gasit de mine e la 5.7.2 (ar trebui sa se regaseasca si la dvs. daca nu exact la fel, atunci intr-o forma asemanatoare)
5.7.2. Clientul poate solicita renuntarea la Serviciul contractat în baza unei oferte speciale (campanie, promotie etc.) si poate denunta unilateral Contractul înaintea încetării termenului minim convenit între Părti, notificând UPC în scris sau telefonic la numărul 031/1000872 (după confirmarea identitătii Clientului), cu cel putin 30 de zile înainte de data la
care doreste încetarea, din următoarele motive întemeiate:
5.7.2.1. Nefunctionarea Serviciilor furnizate de către UPC, dovedită prin sesizări de natură tehnică având ca obiect defectiuni diferite, înaintate de cel putin 2 ori într-un interval de 30 de zile si confirmate împreună cu UPC, prin existenta interactiunilor si a cazurilor evidentiate în contul Clientului.
Sunati si la numarul precizat in contract. Inainte de a-i reclama trebuie sa parcurgeti acesti pasi.
In contract scrie ca se obliga sa raspunda in 30 de zile.
Dupa ce aveti raspunsuri si daca nu sunt ceea ce va doriti reclamati-i la ANPC, este formular online:
[ link extern ] /
Nu uitati sa cereti recalcularea facturilor conform serviciilor prestate - deci scaderea facturilor la pretul anterior suplimentarii abonamentului.