avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1128 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Contract UPC neindeplinit
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Contract UPC neindeplinit

Buna ziua,

Am facut in vara un contract de furnizare servicii digitale cu UPC-ul,pe o perioada de 2 ani.l
La cateva luni m-am dus la sediul lor si mi-am marit abonamentul pentru a beneficia de mai multe programe tv.Insa am avut surpriza sa platesc abonamentul nou dar am ramas doar cu programele din abonamentul anterior,programele noi pentru care am optat nu imi merg.Am fost la sediul lor si am facut 3 plangeri,in urma carora nu a venit nimeni acasa sa verifice sau sa rezolve problema,am vrut sa reziliez contractul insa mi-au cerut taxa de reziliere in val de aproape 900 ron.
As vrea sa stiu daca exista vreo posibilitate prin care sa reziliez contractul fara sa platesc taxa de reziliere.
Platesc abonamentul pe luna dar eu nu beneficiez de acele programe.:((

Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 10:52, 8 Februarie 2016
In primul rand, faceti sesizare la ANPC.
In al doilea rand, in contract trebuie sa fie o clauza in care daca furnizorul nu respecta conditiile contractuale (includem si cele din contractul aditional), clientul poate renunta unilateral fara plata altor taxe.
Daca nu exista o asemenea clauza, atunci se face abuz, unde intervine ANCP.
E abuziv ce vor ei.

Trimiteti aici un e-mail:
[ link extern ] /
Detaliati problema:
- precizati ca ati cerut de 3 ori remedierea situatiei si nu s-a intamplat nimic (ar fi ideal sa puteti spune datele in care ati facut reclamatiile)
- cereti recalcularea facturilor aferente noului abonament conform serviciilor prestate
- spuneti ca denuntati unilateral contractul pentru neindeplinirea obligatiilor precizate in contract (vedeti la ce punct gasiti ce scrie mai jos, in modelul gasit de mine e la 5.7.2 (ar trebui sa se regaseasca si la dvs. daca nu exact la fel, atunci intr-o forma asemanatoare)

5.7.2. Clientul poate solicita renuntarea la Serviciul contractat în baza unei oferte speciale (campanie, promotie etc.) si poate denunta unilateral Contractul înaintea încetării termenului minim convenit între Părti, notificând UPC în scris sau telefonic la numărul 031/1000872 (după confirmarea identitătii Clientului), cu cel putin 30 de zile înainte de data la
care doreste încetarea, din următoarele motive întemeiate:
5.7.2.1. Nefunctionarea Serviciilor furnizate de către UPC, dovedită prin sesizări de natură tehnică având ca obiect defectiuni diferite, înaintate de cel putin 2 ori într-un interval de 30 de zile si confirmate împreună cu UPC, prin existenta interactiunilor si a cazurilor evidentiate în contul Clientului.

Sunati si la numarul precizat in contract. Inainte de a-i reclama trebuie sa parcurgeti acesti pasi.
In contract scrie ca se obliga sa raspunda in 30 de zile.
Dupa ce aveti raspunsuri si daca nu sunt ceea ce va doriti reclamati-i la ANPC, este formular online:
[ link extern ] /
Nu uitati sa cereti recalcularea facturilor conform serviciilor prestate - deci scaderea facturilor la pretul anterior suplimentarii abonamentului.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Contract upc razvan_s razvan_s Buna ziua. Am un contract la UPC pentru un pachet care cuprinde internet, televiziunea si telefonie. A fost incheiat in martie si a fost semnat pe 2 ani de ... (vezi toată discuția)
La upc - taxa pe stalp, inclusa in factura /08.2014 ? cristiannegru cristiannegru - pt. 2 ani de zile, la UPC, am un Abonament “Pachet 3 Play” ( Internet + Tv + Tel.), Internet = 120 Mbps. - primele 6 luni ( oct.2013 - ... (vezi toată discuția)
Renuntare abonament orange ionutadriandragut ionutadriandragut buna ziua, vreau sa renunt si eu la abonamentul orange me 5 sunt in ultimile 5 luni de periada contractuala. M-am suparat cu ei sunt client de 5 ani si nu ... (vezi toată discuția)