avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 403 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... Problema abonament Cosmote
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

Problema abonament Cosmote

Buna ziua,

Am avut un abonament la cosmote din 2009,valabil 2 ani. Am facut cerere de renuntare la abonament in august 2014 si mi s-a acceptat.

Zilele trecute am primit de la o firma de recupereri o instiintare precum ca am de platit o suma de bani datorita restantelor la cosmote acumulate pana in luna noiembrie 2015 !!!!

Am ramas uimit...am incercat sa-mi adus aminte detalii si din ce mi-am amintit eu nu aveam restante la data la care Cosmote mi-a acceptat renuntarea la abonament ! Aveam un cont la ei unde vedeam ce am de platit si nu aparea nicio factura, ba chiar am fost la magazin cosmote sa intreb daca mai am ceva de platit pt ca ma gandeam ca trebuie sa-mi mai vina o factura si nu primisem nimic !!!

Am luat legatura cu Telekom( fost Cosmote) si mi s-a spus ca am ramas cu 2 facturi neplatite pe luna iunie si iulie . Pentru aceasta datorie am fost notificat cu un sms si cu un email in august. De atunci nimic timp de 18 luni.

Azi am gasit contratul cu ei si la punctul 15.4 scrie urmatoarele:

"In orice caz de incetare a contractului la initiativa abonatului contractul inceteaza in termen de 30 de zile de la acceptarea de catre Cosmote a notificarii, cu conditia ca Abonatul sa-si achite integral sumele datorate in baza Contractului incheiat cu Cosmote"


Ce ar trebui sa inteleg eu din acest text?
Ca atunci cand Cosmote a acceptat renuntarea mea la abonament nu aveam datorii, sau ca ei acceptau renuntarea mea la abonament urmand sa achit facturile restante cand doream eu ??
Cel mai recent răspuns: catalynp , utilizator 08:23, 4 Martie 2016
hm...adica daca dau bani e mai rau decat daca nu dau ? interesant,dvs stiti mai bine. inseamna ca stau linistit....sa vad cat :)
Dvs faceți ce considerați că este bine, puteți plăti sau nu. Eu nu vă pot sfătui să plătiți ceva până nu se cunosc în amănunt toate datele problemei, ceea ce nu este cazul aici.

daca facturile sunt emise in iunie- iulie 2014 nu poate fi vb de prescriptie. De la 180 la 600 a crescut adunandu-se penalitati.
Daca ati facut cerere in august, nu mai stiti daca nu ati platit sau nu in iunie- iulie ?
Poate gasiti dovada platii intrand in cont.. sau poate plateati cu card.
Daca nu ati platit, aveti doua variante- platiti eventual dupa ce negociati suma, ori nu platit sperand sa nu va actioneze in judecata sau sa nu castige daca o fac, sau sa va reduceti macar din penalitati.
Daca va actioneaza in judecata si castiga- va fi urat, suma de plata va fi f mare - debitul adunat cu penalitati pana la data platii, cheltuieli de judecata , apoi si de executare daca nu platiti imediat.
gi-jane2 a scris:


daca facturile sunt emise in iunie- iulie 2014 nu poate fi vb de prescriptie. De la 180 la 600 a crescut adunandu-se penalitati.
Daca ati facut cerere in august, nu mai stiti daca nu ati platit sau nu in iunie- iulie ?
Poate gasiti dovada platii intrand in cont.. sau poate plateati cu card.
Daca nu ati platit, aveti doua variante- platiti eventual dupa ce negociati suma, ori nu platit sperand sa nu va actioneze in judecata sau sa nu castige daca o fac, sau sa va reduceti macar din penalitati.
Daca va actioneaza in judecata si castiga- va fi urat, suma de plata va fi f mare - debitul adunat cu penalitati pana la data platii, cheltuieli de judecata , apoi si de executare daca nu platiti imediat.


Vad ca nu mai pot sa scriu nimic,decat daca citez un mesaj...asa ca voi cita mesajul dvs :)

Am trimis mail la telekom prin care ceream explicatii in legatura cu faptul ca mi-au acceptat cerera de renuntare la abonament desi aveam facturi restante si conform contractului nu ar fi fost normal :

In contract scrie asa :

"In orice caz de incetare a contractului la initiativa abonatului , contractul inceteaza in termen de maxim 30 de zile de la acceptarea de catre Cosmote a notificarii, cu conditia ca Abonatul sa-si achite integral sumele datorate in baza Contractului incheiat cu COSMOTE" .

De la ei am primit raspunsul :

"In ceea ce priveste situatia debitelor la momentul rezilierii, analiza datoriilor in vederea procesarii cererii de reziliere se face in baza procedurilor interne (fiind un drept al Telekom si nu o obligatie), in prezent incetarea contractului nefiind conditionata de existenta unor restante pe cont" .



As dori sa aflu parerea dumneavoastra ,a oricui , in legatura cu aceste doua citate ...imi da dreptate mie citatul din contract, in sensul ca ei mi-au acceptat cererea de renuntare la abonament desi aveam facturi restante ,incalcand astfel acel punct din contract ????

Raspunsul lor precum ca "in prezent incetarea contractului nefiind conditionata de existenta unor restante pe cont" nu este cumva in neconcordanta cu punctul din contract "cu conditia ca Abonatul sa-si achite integral sumele datorate in baza Contractului incheiat cu COSMOTE" ???

Va multumesc
Ultima modificare: Joi, 3 Martie 2016
catalynp, utilizator
Nu e relevant in ce priveste obligatia si sumele de plata, faptul ca a incetat inainte de plata facturilor sau dupa.. ca aveati de plata sau nu, faptul ca a incetat contractul nu va absolva de plata facturilor.
Luandu-va si dupa paragraful din contract, ati fost dupa 30 de zile sa verificati daca a incetat si in ce conditii ? Conteaza f mult ce cerere ati facut, ce ati scris in ea.
"In orice caz de incetare a contractului la initiativa abonatului , contractul inceteaza in termen de maxim 30 de zile de la acceptarea de catre Cosmote a notificarii, cu conditia ca Abonatul sa-si achite integral sumele datorate in baza Contractului incheiat cu COSMOTE" .
Acum nu mai conteaza ce a fost. Dvs vi se pretinde o suma de bani pe care hotarati daca o platiti sau nu Daca hotararti sa nu, pregatiti-va sa va aparati in instanta.

Alte discuții în legătură

Nu pot sa scap de contractul cu firma de tel mobila ReallyEU ReallyEU problema mea este urmatoarea: - am facut un contract de tel mobila cu o firma pe PFA(persoana fizica autorizata),anul acesta in Martie a expirat durata ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract telekom (internet fix si tv) Alex379 Alex379 Buna ziua! Am semnat un contract cu Telekom, care cuprinde pachetul de servicii Internet fix si Televiziune. Vreau sa reziliez contractul inainte de ... (vezi toată discuția)
Abonament telefonie, titular decedat stanleonard stanleonard Am urmatoarea problema.Bunica mea a facut un abonament la Cosmote in luna iulie 2012 pe o perioada de 2 ani, valabil pana in iulie 2014.Din pacate a decedat pe ... (vezi toată discuția)