sanda65 a scris:
Eu ,de peste 10 ani ,afisez fila 2 a listelor in forma de mai jos..
Toate cele 5 capitole de cheltuieli, afisate separat de dumnevoastra, se gasesc pe lista de plata, distinct, pe coloane separate, costuri totale, costuri unitare... De aceea nu vad rostul repetarii a ceea ce scrie pe lista de plata. Doar daca nu aveti o lista de plata explicita ci doar un total de plata pe aceasta lista ceea ce nu este conform legislatiei si modelului listei de plata prevazut de lege.
Cat priveste modul de repartizare a cheltuielilor in asociatia dumneavoastra, acesta este corect, cu o exceptie:
III. CHELTUIELI pe nr. de persoane
Materiale gospodaresti : 57.90 lei : 189 pers.= 0.31 lei/persoana
De regula in actegoria aceasta noi includem, de exemplu, materaile de curatenie (detergent, matura...), rechizite de birou, formulare tipizate (chitante, facturi), becuri pe casa scarii, sare pentru dezghetat trotuarul, lopeti pentru zapada...
Si toate acestea le repartiza pe cota indiviza si nu pe numar de persoane.
Apoi in acel "raport financiar" vad fond de rulment in functie de numarul de camere ceea ce este gresit. Fondul de rulment se dimensioneaza in functie de cheltuiala cea mai mare a fiecarui apartament si nu in functie de numarul de camere. Poate fi un apartament de 2 camere care sa aiba cheltuieli de intretinere lunare mai mari decat unul cu 3 camere sau mai mici decat unul cu una camera.
Elenapusa a scris:
Unde trebuie sa ma adresez, sa reclam calculul incorect al intretinerii (cel putin la mine)?
In termen de 10 zile de la afisarea listei de plata lnare, cereti explicatii si contestati in scris catre presedintele asociatiei, sumele pe care le considerati incorecte. Solicitati raspuns scris in maxim 7 zile asa cum prevede legea.
vrem sa schimbam administratia , presedintele si cenzorul, iar actualul presedinte a spus ca -si da demisia, dar ca nu este de acord sa aducem o firma, care ar face toate calculele corecte ale intretinerii.
Dumneavoastra, ca membru al asociatiei, puteti sa alegeti in adunarea generala alt presedinte, mai ales ca actualul presedinte isi da demisia. Viitorul presedinte ales va decide impreuna cu membrii comitetului daca va continua cu actualul administrator sau nu.
Nu este bine sa schimbati tot odata. O echipa toatal noua nu va sti ce sa faca in asociatie cateva luni chiar daca ar fi savanti. Pastrati ceea ce aveti bun si improspatati ecipa treptat.