avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 568 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Angajatorii incearca sa evite contractul nedeterminat ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Angajatorii incearca sa evite contractul nedeterminat desi am acest drept

Buna ziua,

Lucrez ca si lucrator comercial intr-un petshop de peste 2 ani jumate. Primul meu contract de munca a fost pe 3 luni. A expirat, s a innoit si al doilea contract s-a facut pe 1 an. Dupa expirarea si acestuia s-a facut si al treilea contract tot pe un an. In tot acest timp nu am avut abateri disciplinare la locul de munca (nici macar un advertisment), ca drept dovada am fost avansat pe postul de sef de tura. Luna aceasta trebuie sa imi refaca cel de al patrulea contract de munca si asta ar trebui sa fie pe o peridoada nedeterminata. Din pacate angajatorul vrea sa imi fure acest drept si sa imi refaca noul contract dar pe alta firma tocmai pentru a nu fi nevoit sa imi faca pe nedeterminat. Eu ma simt abuzat si nu mi se pare corect ceea ce se intampla, mai ales ca in tot acest timp am fost un beneficiu in firma lor. Mentionez ca motivul pentru care vreau contract nedeterminat este sa imi pot face credit pentru prima casa.

Este legal ce fac? Cum as putea face sa obtin acest contract nedeterminat la care am dreptul? Ce masuri as putea lua in apararea mea? In cel mai rau caz, pot merge cu ei in instanta?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 13:27, 13 Februarie 2016
Nu exista un astfel de drept mentionat in Codul Muncii.

Cel care va decide sa modifice durata c.i.m. in nedeterminata este angajatorul.
Si vi se pare normal sa ma tina asa in sah pentru simplul fapt ca nu vor sa depaseasca un anumit numar de angajati pe o firma?
Este decizia angajatorului, chiar daca ne convine sau nu.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură