avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1107 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Pensie alimentara
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Pensie alimentara

Buna ziua,

Sunt student in anul 2 la Universitatea Politehnica Bucuresti , parintii mei au divortat si tatal meu nu ma mai sustine financiar . Mama mea , a fost la tribunal pentru pensia alimentara si procesul nostru va fi peste 3 zile . Tatal meu este pensionat pe caz de boala , si are o pensie de aproximativ 1100 lei .
Care credeti ca va fi verdictul acestui proces? Este obligat sa imi dea pensie alimentara atata timp cat sunt student la zi , nu ? Ideea este , ca , datorita faptului ca ne descurcam destul de greu momentan , am optat pentru a nu avea avocat din oficiu .
Imi puteti da un exemplu , cat de cat oficial , a ceea ce va trebui sa spun in fata instantei ?

Multumesc anticipat
Cel mai recent răspuns: ContSters379576 , utilizator 16:16, 16 Februarie 2016
Cererea ati facut-o dvs sau mama ? Dvs aveti capacitate procesuala activa, nu mama. Faceati cererea, depuneati actele- hot de divort a parintilor, copie dupa certificatul tau de nastere, dupa buletin, adeverinta de la facultate si adeverinta de la anaf ca nu ai venituri si chitanta care atesta plata taxei de timbru de 20 de lei, cereai judecarea in lipsa si nu trebuia sa zici nimic.
Cererea trebuie formulata de dvs., nu de mama.
Cererea a fost facuta si semnata de catre mine Mama mea a depus-o . Credeti ca ar fi vreo problema in primirea pensiei alimentare datorita faptului ca venitul tatalui meu provine dintr-o pensie pe caz de boala?
Nu, depinde însă și de ce pensie vb. și care sunt și nevoile sale.
Ultima modificare: Luni, 15 Februarie 2016
gi-jane2, moderator