Buna seara,
Am urmatoarea speta: un angajat al unei societati s-a aflat in incapacitate temporara de munca in anul 2015 timp de 10 luni si si-a desfasurat activitatea doar aproximativ 2 luni in decursul anului trecut . In aceste 2 luni angajatul in cauza a fost detasat la o lucrare in alta localitate.
Intrebare:Cine trebuie sa faca evaluarea angajatului in aceasta situatie ? Seful ierarhic superior (conducatorul locului de munca asa cum este denumit in procedura de evaluare stabilita la nivelul societatii) sau managerul de proiect care a coordonat activitatea in cele 2 luni cat a fost detasat angajatul?
Poate fi refuzata evaluarea salariatului pe motiv ca acesta a fost prezent 2 luni intr-un an?
Buna seara,
In sectorul privat fiecare societate isi stabileste singura criteriile si modul de evaluare a angajatilor.
In cazul dvs seful ierarhic superior poate solicita managerului de proiect amanunte privind activitatea angajatului.
Toate raspunsurile pe care le cautati ar trebui sa le gasiti in procedura pe care ati intocmit-o sau la cel care v-a intocmit-o.
Din pacate este o situatie atipica ...cea a angajatului mai sus aratat care nu se regaseste in procedura de evaluare existenta iar angajatul in cauza este un procesoman care ataca in instanta actele emise de angajator...In procedura exista prevederea conform carora: ,, Conducatorii locului de munca evalueaza personalul din subordinea directa, prin urmare nu cred ca aici intra si managerul de proiect sau cum credeti ca e corect?
Fisa postului
KINGA123
Buna Ziua, am o nelamurire privitoare la intocmirea fisei de post.
Daca , in fisa postului a unei persoane figureaza ca atributie indeplinirea activitatii ... (vezi toată discuția)
Cim manager
irina_trusca
Buna ziua,
In luna septembrie am fost angajata la o societate pe postul de manager. CIM este incheiat intre mine si administratorul societatii din acea ... (vezi toată discuția)