Buna seara!
Sunt reprezentant comercial in cadrul unei firme desi execut vanzarea ,preluarea marfurilor si facturarea acestora.La data angajarii mele nu am preluat asa cum era normal o gestiune ci pur si simplu intre 4 si 6 fete lucram in aceeasi gestiune.acum dupa 1 an de zile s-a facut o inventariere cu audit a locatiei noastre si s-a constatat o imensa lipsa de 150 mil (vechi).Eu din motive medicale(sunt in concediu medical) nu am luat parte la inventar.In urma cu aproximativ 7 luni ,in urma stocurilor repetate (partial) am anuntat superiorul meu direct ca exista lipsuri in gestiune adica produse care scriptic erau dar faptic lipseau.Acesta a anunat coordonatorul de vanzari care intre timp a demisionat ca si directorul de la momentul respectiv.Problema este acum ca cei din conducere vor sa ne impute din salariu aceasta aberanta suma.In trecut s-a imputat tuturor cate o suma din salariu chiar daca una dintre colege nu a semnat nimic.......deci ilegal! vreau sa stiu daca mi se poate imputa din salariu o suma daca nu sunt de acord si vreau sa stiu cum e cu hotararea judecatoreasca!!!!!nu are nimeni din locatie nicio garantie adica acea suma care ar trebui oprita lunar ca fond de gestiune.Momentan toate colegele sunt suspendate din functie eu fiind singura aflata in concediu medical.As vrea sa mai stiu daca eu aflata in incapacitate de munca si nu am luat parte la inventar cum sa procedez? sa cred cu buna-credinta ca a fost facut corect??????sau ce variante am?
daca dupa terminarea concediului medical demisionez ce se intampla?
Va multumesc si astept cu nerabdare un raspuns pertinent!
La inventarul facut trebuia sa fiti prezenta ca sa vedeti daca se constata sau nu lipsuri in gestiune ... oricum decizia de a va imputa o anumita suma de bani o puteti ataca in instanta ... din punctul meu de vedere aveti sanse de castig in instanta.
Stimata doamna ,va multumesc din suflet pentru raspunsul primit
Sa speram ca litera legii imi va fi si mie (cel de jos) favorabila!